دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 79110
منبع : خبرگزاری فارس

قم ميزبان ليگ برتر فوتسال نوجوانان ايران

قم نيوز : در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با تیم‌های عکاسی ابراهیمی مشهد، شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، فدک‌الزهراء مشهد و شهرداری رشت هم‌گروه است.
قم ميزبان ليگ برتر فوتسال نوجوانان ايران
قم ميزبان ليگ برتر فوتسال نوجوانان ايران
به گزارش قم نیوز دیدارهای فصل 1398 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور از عصر امروز در حالی به میزبانی قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر برگزار می‌شود که تیم‌ها همانند دوره‌های قبل در دو گروه مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با تیم‌های عکاسی ابراهیمی مشهد، شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، فدک‌الزهراء مشهد و شهرداری رشت هم‌گروه است و با برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان لیگ فوتسال ایران از تیم‌های هم‌گروه خود پذیرایی خواهد کرد.

این مسابقات از امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و فوتسالیست‌های تیم محمد سیمای قم در گام نخست از ساعت 18 رو در روی عکاسی ابراهیمی مشهد قرار می‌گیرند، ضمن اینکه دیگر بازی‌های این تیم تا روز جمعه هفتم تیر ماه به ترتیب با نمایندگان ساوه، اصفهان، مشهد و رشت است.

6 تیم حاضر در این گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و سرانجام از هر گروه دو تیم مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست خواهد کرد، سپس بازی‌های نهایی با شرکت چهار تیم برای تعیین قهرمان فصل 1398 لیگ برتر نوجوانان ایران برگزار می‌شود.

تیمی که با نام محمد سیما در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران از امروز به نمایندگی از قم به میدان می‌رود، در واقع همان تیم نوجوانان الوند قم است که یک بار طعم قهرمانی لیگ کشور را چشیده و با هدایت یکی از مربیان با دانش فوتسال قم به نام حسن عبدی و نام جدید محمد سیما مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد تا برای موفقیت دیگری در این رده سنی از فوتسال ایران تلاش کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvznq.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما