دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 79111
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام‌ رجبی گفت:

انهدام پهپاد آمریکایی موجب ذلت و خواری استکبار جهانی در عرصه بین‌الملل شد

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انهدام پهپاد آمریکایی موجب ذلت و خواری استکبار جهانی در عرصه بین‌الملل شد.
انهدام پهپاد آمریکایی موجب ذلت و خواری استکبار جهانی در عرصه بین‌الملل شد
انهدام پهپاد آمریکایی موجب ذلت و خواری استکبار جهانی در عرصه بین‌الملل شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمود رجبی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انهدام پهپاد استکبار جهانی در آسمان جمهوری اسلامی ایران در گام نخست نشان داد که مقاومت در برابر این کشور ستمگر نتیجه‌بخش است.

وی افزود: از سوی دیگر این مهم هم ثابت شد که برخلاف ادعای آمریکایی‌ها و مزدورانش در منطقه، این کشور بسیار آسیب‌پذیر است و ادعاهایی قلدرمآبانه آن‌ها نشان‌دهنده‌ای ضعف آن‌ها است.

حجت‌الاسلام‌ رجبی ادامه داد: همان تعبیری که قرآن کریم دارد که قدرت ستمگران به‌مانند خانه‌ای عنکبوت است مشخص شد که قدرت آمریکا به‌مانند خانه‌ای عنکبوت است.

وی به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در بیانات خودشان بارها تأکید کرده‌اند که استکبار جهانی در بدترین وضعیت خودش است و جمهوری اسلامی ایران در موضع برتر و قوی‌تر قرار دارد.

قائم‌مقام موسسه امام خمینی (ره) افزود: اقدام اخیر سپاه بار دیگر این فرمایش امام را ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی در عرصه‌ای جاسوسی برای منافع خودش هم پاسخ دندان‌شکنی از جمهوری اسلامی ایران خورد به‌طوری‌که نه‌تنها نتوانست کاری انجام دهد بلکه در عرصه بین‌الملل نیز خوار و ذلیل شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: این اتفاقات نشان می‌دهد که باید این مسیری که رهبری مشخص کرده‌اند را ادامه بدهیم و

پیام جبهه مقاومت را به کشورهای دیگر انتقال دهیم.

 وی خاطرنشان کرد: ما ملتی هستیم که فرهنگ الهی داریم و خداوند وعده‌ای پیروزی قطعی را برای کسانی که در مسیر خداوند گام برمی‌دارند، داده است.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizzay.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما