چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 79170
منبع : خبرگزاری فارس

آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث در روز جمعه هفتم تیر ماه خبر داد.
آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود
آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام احمد غلامعلی با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه طبق سنوات گذشته از میان داوطلبان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان در مقطع کارشناسی در تهران و قم به صورت حضوری در حال تحصیل هستند که در تهران در چهار رشته فلسفه و کلام، علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق اسلامی و روانشناسی پذیرش می‌شوند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به رشته‌های کارشناسی قم گفت: در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق اسلامی و به احتمال زیاد روانشناسی در مقطع کارشناسی به صورت حضوری پذیرش دانشجو صورت می‌گیرد و رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق اسلامی و روانشناسی در قالب مجازی دایر است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فشارهای مالی در مقطع کارشناسی هیچگونه افزایش هزینه صورت نگرفته و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تنها 5 درصد هزینه‌ها نسبت به سال 97 افزایش پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام غلامعلی عنوان کرد: امسال مجوز رشته علوم حدیث گرایش اقتصاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد در قم از سوی وزارت علوم دریافت شده که از میان داوطلبان خواهر و برادر پذیرش صورت می‌‌گیرد.

وی از برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ویژه طلاب در روز جمعه هفتم تیر ماه امسال خبر داد و افزود: این آزمون در چهار شهر مشهد، قم، اصفهان و شیراز برگزار می‌شود و 600 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzf05.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما