چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 79178
منبع : خبرگزاری تسنیم

جوانان بیانیه گام دوم را در سنگر مسجد عملی کنند

قم نيوز : معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم نقش‌آفرینی جوانان مسجدی در گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: باید جوانان مسجدی علاوه بر بازخوانی گام دوم انقلاب تکالیف مرتبط را مشخص کرده و در کنار یکدیگر این بیانیه را در سنگر مسجد عملی کنند.
جوانان بیانیه گام دوم را در سنگر مسجد عملی کنند
جوانان بیانیه گام دوم را در سنگر مسجد عملی کنند
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آزادی در حاشیه رونمایی از نرم‌افزار «مسجدی‌ها» با بیان اینکه مسجد پایگاه محوری دین و انقلاب است اظهار داشت: امروزه  مسجد تنها جایی است که برای حفظ ارزش‌ها و باورهای دینی در مقابل جنگ نرم می‌توان ‌به آن تکیه کرد.

وی مسجد را سنگر دین و انقلاب دانست و افزود: نرم‌افزار «مسجدی‌ها» سنگری برای مقابله با تهاجم دشمن، سنگر خدمت به مردم و سنگر تقویت باورهای دینی و اعتقادی است.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم قدردانی از خدمات ارائه‌ شده در مساجد گفت: همچنان که باید قدردان مسجد باشیم، متولیان مسجد نیز باید قدردان مردم بوده و فضا را برای فعالیت مردم و جوانان باز نگه‌دارند.

وی بر لزوم نقش‌آفرینی جوانان مسجدی در گام دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: باید جوانان مسجدی علاوه بر بازخوانی گام دوم انقلاب، تکالیف مرتبط را مشخص کرده و در کنار یکدیگر این بیانیه را در سنگر مسجد عملی کنند.

آزادی با تأکید بر لزوم هم‌اندیشی جوانان برای پیشبرد اهداف این بیانیه گفت: نرم‌افزار «مسجدی‌ها» کار بسیار زیبایی بود که با ارتقاء و تغییر این نرم‌افزار می‌توان کاربردهای آن را افزایش داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw8bz.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما