چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 79188
منبع : خبرگزاری تسنیم

150 نمازخانه بین راهی ساماندهی و در اختیار مسافران قرار گرفته است

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ نمازخانه بین راهی در استان قم ساماندهی و در اختیار زائران و مسافران قرار دارد گفت: باید انتظارات موجود از دستگاه‌های اجرایی مطرح شود تا شاهد یک اجلاس باشکوه و پرعظمت و در شان قم باشیم.
۱۵۰ نمازخانه بین راهی ساماندهی و در اختیار مسافران قرار گرفته است
۱۵۰ نمازخانه بین راهی ساماندهی و در اختیار مسافران قرار گرفته است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای اقامه نماز استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: 9 هزار متر مربع زمین به منظور احداث مسجد و نمازخانه بین راهی در آزاد راه قم - گرمسار واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اداراتی که در امر اقامه نماز همکاری دارند باید تشویق شوند بیان کرد: بر اساس گزارش آموزش و پرورش قم در سال تحصیلی گذشته در یک هزار و 400 واحد آموزشی این استان نماز جماعت اقامه شده است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت برپایی نماز جماعت در مدراس استان ادامه داد: اقامه نماز جماعت در مدارس به عنوان یک اقدام فرهنگی تربیتی موثر برای دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرمست با بیان اینکه در حال حاضر 150 نمازخانه بین راهی در استان قم ساماندهی و در اختیار زائران و مسافران قرار دارد گفت: باید انتظارات موجود از دستگاه‌های اجرایی مطرح شود تا شاهد یک اجلاس باشکوه و پرعظمت و در شان قم باشیم.

محمد خامه‌یار مدیر ستاد اقامه نماز قم نیز در این مراسم با بیان اینکه 18 دستگاه مکلف به امر مسجدسازی شدند گفت: در استان قم یک هزار و 200 مسجد برای اقامه نماز جماعت وجود دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین نمازخانه‌ساز برای مدارس ضروری است، ادامه داد: اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان موظف به تجهیز مدارس به نمازخانه است.

مدیر ستاد اقامه نماز قم با اشاره جایگاه و اهمیت شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: 90 نمازخانه بین راهی در استان قم وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4sqm.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما