پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 79221
منبع : خبرگزاری فارس

قمی ها از سد ساری گذشتند

قم نيوز : تيم فوتسال محمد سيماي قم در يكي از مسابقات تداركاتي خود در آستانه فصل جديد بازي‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور موفق به شكست تيم شهروند ساري شد.
قمی ها از سد ساری گذشتند
قمی ها از سد ساری گذشتند
به گزارش قم نیوز تیمی که همانند سال گذشته با نام محمد سیما اما با تغییرات وسیع در کادر فنی و بازیکنان خود گام به بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذارد، در یکی از دیدارهای تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ جدید مقابل شهروند ساری به برتری رسید.

محمد سیمای قم با هدایت سیدمهدی غیاثی یکی از چهره‌های صاحب‌نام فوتسال کشور که از بازیکنان سابق و مربیان فعلی فوتسال قم به شمار می‌رود، در راه کسب آمادگی لازم برای لیگ برتر سال 1398 مقابل تیم شهروند ساری به میدان رفت و با نتیجه نزدیک پنج بر چهار میهمان خود را شکست داد.

در این دیدار که مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید محمد بیضایی‌نژاد خرید جدید محمد سیما از تیم پارسیان شهر قدس، به تنهایی سه گل زد تا ستاره تیمش در این دیدار لقب بگیرد و پایه‌گذار برتری تیمش شود.

نماینده فوتسال قم که در اردوی تدارکاتی خود در شهرستان بروجن به تیم بومی این شهر نتیجه را واگذار کرد، در مقابل بام‌گستر دلیجان در قم با 14 گل پیروز شد و با دو گل در مقابل تیم سن‌ایچ ساوه در سالن شهید حیدریان قم شکست خورده، بعد از برتری پنج بر چهار مقابل شهروند ساری، آخرین مسابقه تدارکاتی خود را پیش از لیگ جدید در قم مقابل هایپهر شهر شاهین شهر برگزار می‌کند، تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر فوتسال ایران شده است.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال محمد سیمای قم نخستین بازی خود در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را روز جمعه چهاردهم تیر ماه در سالن انقلاب کرج مقابل تیم مقاومت البرز برگزار می‌کنند و در هفته دوم مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال میزبان تیم لبنیات ارژن فارس هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6un0.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما