شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 79251
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : عضو ستاد یادواره شهدای روستای صرم گفت: مراسم بزرگداشت شهید رشید شهید مدافع حرم امروز در روستای صرم قم برگزار می شود که سردار محمدرضا فلاح‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه ‌سخنران این مراسم است.
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز هادی افراسیابی اظهار داشت:برگزاری یادواره شهدا از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و باید به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه بپردازیم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید ابراهیم رشید افزود: هم زمان با سال روز شهادت امام صادق(ع) این مراسم ساعت18 و با حضور خانواده معظم شهدا درمسجد 14 معصوم روستای صرم برگزار می شود.

 عضو ستاد یادواره شهدای روستای صرم تصریح کرد: سردار محمدرضا فلاح زاده معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران سخنران این مراسم است و حاج ابوذر بیوکافی نیز در این مراسم به مدیحه سرایی می پردازد.

افراسیابی خاطرنشان کرد:شهید  ابراهیم رشید فرزند غلامعلی اصالتاً اهل روستای صرم قم بود و پیش‌ازاین بار‌ها برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه حضور یافته بود و سرانجام روز یکشنبه 10 تیرماه سال 97 در سن 32 سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در تدمر سوریه به همرزمان شهیدش پیوست و پیکر پاک ایشان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfx05.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما