يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 79282
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

مدیر کل جدید استاندارد قم معرفی شد

قم نيوز : رئیس سازمان استاندار و تحقیقات صنعتی ایران در مراسمی، مدیر کل جدید استاندارد و تحقیقات صنعتی استان را معرفی و از خدمات مدیر کل پیشین قدردانی کرد.
مدیر کل جدید استاندارد قم معرفی شد
مدیر کل جدید استاندارد قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در مراسمی، مدیر کل جدید استاندارد و تحقیقات صنعتی استان را معرفی و از خدمات مدیر کل پیشین قدردانی کرد.

در این مراسم خانم پیروز بخت رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، آقای مجید آوری فر را به عنوان مدیر کل جدید معرفی و از خدمات چهار ساله منصور فرزانه در این سمت قدردانی کرد.

خانم پیروزبخت با اشاره به اینکه فلسفه وجودی این سازمان تضمین سلامت و ایمنی مردم است، از وجود تقلب در بسیاری از عرصه‌ها مانند صنایع غذایی در کشور سخن گفت و افزود: به همین علت این سازمان فعالیت‌های خود را در این عرصه متمرکز کرده است.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با این پدیده پیشنهاد تدوین استاندارد‌های (اصالت) را به سازمان بهداشت جهانی و فائو داده ایم.

آقای سرمست عنوان کرد: این سازمان باید از حالت انفعال خارج شود و با رصد دقیق، نمایی درست از کیفیت محصولات و خدمات به مدیران ارائه کند.

استاندار قم هم در این مراسم گفت: اگر چه سازمان استاندارد می‌تواند نقشی اساسی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران داشته باشد، اما تا کنون این نقش را ایفا نکرده است.

استاندار با قدردانی از آقای فرزانه به خاطر ۴ سال خدمت در اداره کل استاندارد قم، از مدیر جدید خواست حامی رونق تولید باشد و ایمنی و کیفیت را به معنای واقعی به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به اینکه استان قم توانسته اولین پروانه علامت استاندارد حلال را در کشور کسب کند، خواستار توجه بیشتر به (برند حلال) در قم شد.

آقای فرزانه مدیرکل سابق استاندارد و تحقیقات صنعتی قم هم با بیان گزارشی از چهار سال فعالیت خود در قم، استاندارد کردن شهربازی ها، خانه‌های بازی و آسانسور‌های مراکز اداری و تجاری را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد و گفت: هنوز در بحث استاندارد کردن آسانسور‌های اماکن اقامتی با مشکل مواجه ایم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchiinq.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما