سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۲
کد مطلب : 79353
منبع : خبرگزاری تسنیم

ارتقای احساس امنیت روانی اولویت اصلی دادگستری قم است

قم نيوز : رئیس‌کل دادگستری قم با اشاره به اهمیت ارتقای احساس امنیت روانی گفت: تلاش دادگستری قم بر توسعه و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است، اهمیت احساس امنیت بسیار بالاتر و ارزشمندتر از امنیت است.
ارتقای احساس امنیت روانی اولویت اصلی دادگستری قم است
ارتقای احساس امنیت روانی اولویت اصلی دادگستری قم است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ حمزه خلیلی عصر امروز در یک‌صد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: اندیشه‌های شهید بهشتی در مسئله حکمرانی باید مورد بازاندیشی و بازخوانی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت صحیح مدیریت نیروی انسانی افزود: زندگی مردم درگرو آن بوده که با مدیریت صحیح سرمایه انسانی مانع از تضعیف و نابودی اموال شهروندان شود.

رئیس‌کل دادگستری استان قم بیان کرد: درصورتی‌که مسئولیت‌های مهم به افراد شایسته واگذار نشود فساد و تباهی در جامعه توسعه پیدا می‌کند، دارایی‌های شهروندان نباید به دست افراد بی‌تدبیر و فاقد عقلانیت لازم سپرده شود.

خلیلی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مدیریتی شهید بهشتی این بود که مدیران کشور یاد داد که چگونه باید مدیریت کنند تا دارایی و اموال شهروندان در قالب آن تباه و نابود نشود.

وی اظهار داشت: عملکرد کلی مجموعه مدیریت شهری قم در ارتباط با صیانت از حقوق شهروندی قابل‌قبول و در وضعیت مطلوبی قرار دارد، مجموعه مدیریت استان نیز از اقدامات شهرداری قم خشنود هستند، فعالیت‌های شهرداری قم در رابطه با توسعه و پیشرفت شهر مطلوب است.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با اشاره به در جریان بودن پروژه‌های شهرداری بیان کرد: فعال بودن پروژه‌های شهری شهرداری از زنده‌بودن شهر خبر می‌دهد.

خلیلی در ادامه عنوان کرد: تلاش دادگستری قم بر توسعه و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است، اهمیت احساس امنیت بسیار بالاتر و ارزشمندتر از امنیت است.

وی با اشاره به روح تعامل حاکم در بین دستگاه‌های استانی خاطرنشان کرد: تعامل، اعتماد و هماهنگی که بین مسئولان و دستگاه‌های اداری قم مشاهده می‌شود در دیگر شهرهای کشور مشاهده نمی‌شود.

همچنین در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم با اهدای لوح تقدیری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان تجلیل کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgww9u.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما