سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 79379
منبع : خبرگزاری تسنیم

تمام واحدهای تملیکی قم تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: وضعیت واحدهای تملک شده استان باید تا پایان سال جاری به‌صورت کامل تعیین تکلیف شده و در صورت فراهم بودن شرایط به چرخه تولید بازگردند.
تمام واحدهای تملیکی قم تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود
تمام واحدهای تملیکی قم تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار شد اظهار داشت: خلأهای موجود در رابطه با پیوند بین علم و صنعت قم باید برطرف شود.

وی افزود: با تعامل و رویکردهای مثبت شکل‌گرفته از امسال ارتباط تنگاتنگ و قوی بین صنعت و مراکز دانشگاهی به‌صورت جدی در استان دنبال می‌شود و تلاش بر این است که تا حد امکان ضعف‌های موجود کاسته شود.

استاندار قم بیان کرد: وجود دانشگاه صنعتی قم، از ظرفیت‌های بالقوه استان در ایجاد و تقویت پیوند علم و صنعت است، مسئولان استان باید به نحوی این ارتباط را بسط دهند که این مرکز علمی به پشتوانه و شتاب‌دهنده اصلی صنعت استان تبدیل شود.

سرمست با اشاره به‌ضرورت فهم درست واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان از ایده‌های نوآورانه محققان دانشگاهی گفت:لازمه ارتباط و پیوند بین مراکز دانشگاهی و واحدهای صنعتی، روحیه تعامل و پذیرش ایده‌های جدید است.

استاندار قم بیان کرد: وضعیت واحدهای تملک شده استان باید تا پایان سال جاری به‌صورت کامل تعیین تکلیف شده و در صورت فراهم بودن شرایط به چرخه تولید بازگردند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: فلسفه بسیاری از سیاست‌های اقتصادی استان به حمایت و تقویت هر چه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان متکی بوده و باید توجه بیشتری به این بخش از اقتصاد استان شود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به روند پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: تا زمان ابلاغ سهمیه جدید استان در رابطه با تسهیلات رونق تولید، بانک‌های عامل استان روند فعلی پرداخت‌ها را ادامه داده و از توقف و رکود واحدهای صنعتی جلوگیری کنند.

سرمست با اشاره به‌ضرورت تربیت نیروی انسانی متخصص بیان کرد: در کنار تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی واحدهای صنعتی باید نسبت به تربیت نیروی انسانی ماهر به‌ویژه در مبحث مدیریتی توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceox8f.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما