جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 79472
منبع : خبرگزاری فارس

13 طرح برای تحریم کالاهای آمریکایی/جمع‌آوری ریل راه آهن از داخل شهر قم

قم نيوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه ما اگر بتوانيم حتي يك دلار به آمريكا ضربه بزنيم نبايد غفلت كنيم گفت: ١٣ طرح براي تحريم كالاهاي آمريكايي طراحي شده تا بتوانيم مقابله به مثل داشته باشيم.
13 طرح برای تحریم کالاهای آمریکایی/جمع‌آوری ریل راه آهن از داخل شهر قم
13 طرح برای تحریم کالاهای آمریکایی/جمع‌آوری ریل راه آهن از داخل شهر قم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به بررسی وضعیت دادگاه لاحه به عنوان دیوان داوری بین ایران و آمریکا اظهار کرد: در این سفر دیدارهایی با مسوولان دادگاه داشتیم و ملاقات‌هایی هم با ایرانیان مقیم هلند صورت گرفت.

وی با اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در این سفر خاطرنشان کرد: در این سفر قصد داشتند از ما انگشت نگاری کنند که بنده برخلاف برخی نمایندگان اجازه این کار را ندادم و در نهایت ویزا صادر شد.

عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر به پاکستان گفت: رابطه تجاری ما با پاکستان بسیار کم است و باید بیش از گذشته به دنبال تبادلات مالی با پاکستان باشیم.

امیرآبادی با بیان اینکه ما اگر بتوانیم حتی یک دلار به آمریکا ضربه بزنیم نباید غفلت کنیم افزود: ١٣ طرح برای تحریم کالاهای آمریکایی طراحی شده تا بتوانیم مقابله به مثل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مجلس دهم مجلسی مد نظر ما نبود خاطرنشان کرد: نیروهای انقلاب و پیگیر مشکل مردم در اقلیت بودند و امکان استیضاح برخی وزرایی که کارآمدی نداشتند و نتوانستند پاسخگوی مشکل مردم باشند مهیا نشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت آرای نمایندگان در این مجلس به قانون تبدیل نشد چراکه مردم حق دارند بدانند بنده به این وزیر یا فلان قانون رای دادم یا خیر و به دنبال شفافیت این امر بودیم که محقق نشد.

وی با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان گفت: مردم حق دارند بدانند من قبلا چه داشتم و امروز پس از مسوولیت چه دارم.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه با این طرح که بخشی تصویب شده و اموال تمام مسوولان باید بررسی شود خاطرنشان کرد: هفته گذشته پیشنهادی ارائه شد که باقی طرح مسکوت بماند ولی خوشبختانه به سرانجام نرسید.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های شهری در قم گفت: مساله راه آهن داخل شهر را پیگیر هستیم تا جمع آوری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جریان مشکلات معیشتی را هستیم ولی همه مشکلات مردم به آمریکا مربوط نیست و در حوزه توزیع کالا مشکلاتی داریم که باید حل شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcir5ay.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما