پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : 79663
منبع : خبرگزاری تسنیم

اختلافات سبب افت تکواندو کشور شده است

قم نيوز : سرمربی تیم ملی نونهالان تکواندو کشور گفت: اختلافات درون خانوادگی تکواندو سبب شده تا از روزهای خوب خود در این رشته ورزشی فاصله بگیریم.
اختلافات سبب افت تکواندو کشور شده است
اختلافات سبب افت تکواندو کشور شده است
به گزارش قم نیوز مرتضی کریمی با اشاره به آغاز فعالیت در فدراسیون تکواندو اظهار داشت: مدتی به تدریس و مربیگری در سطح تیم‌های استانی مشغول بودم که درخواست همکاری توسط فدراسیون تکواندو جهت بازسازی تکواندو ارائه شد.

وی با بیان اینکه این تیم اردوی یک‌هفته‌ای خود را در قم برپا کرده است افزود: به علت نزدیکی دو رویداد بزرگ ورزشی یعنی مسابقات آسیایی ازبکستان و جهانی اردن دو ترکیب را چیده‌ایم تا شانس کسب مدال ایران کم‌رنگ نشود.

سرمربی تیم ملی نونهالان تکواندو کشور گفت: مسابقات جهانی اردن در تاریخ دوم مردادماه به انجام می‌رسد و پس از یک هفته تیم ملی عازم مسابقات آسیایی خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود نتایج خوبی کسب شود.

کریمی درباره وضعیت تمرینات این تیم، عنوان کرد: تمامی بازیکنان از نظر روحی و جسمی در شرایط مناسبی قرار دارند و با توجه به تمریناتی که در شرایط آب و هوایی قم داشتیم انتظار می‌رود گرمای هوای محل برگزاری مسابقات هوگوپوشان را آزار ندهد.

وی که تجربه هدایت تیم بزرگ‌سالان در المپیک آتن و  لندن را در کارنامه دارد، یادآور شد: استان قم ظرفیت بسیار بالایی در تکواندو دارد اما درخشش در این رشته کمی دشوار است و باید بیشتر از سایر ورزش‌ها تلاش کرد.

 سرمربی تیم ملی نونهالان تکواندو کشور درباره وضعیت تکواندو ایران گفت: تکواندو یک رشته المپیکی بوده و تمام کشورها با جدیت آن را دنبال می‌کنند و از همه مهم‌تر اختلافات درون خانوادگی تکواندو سبب شده از روزهای خوب خود دور شویم.

کریمی با انتقاد از روش پرورش استعداد، بیان کرد: یک بازیکن در رده نونهالان از مدت‌ها پرورش داده می‌شود و پس از پایان مسابقات این بازیکنان رها می‌شوند تا مسابقات دیگری که پیش آید، همین امر سبب افت بدنی و تکنیکی ورزشکار می‌شود و به‌نوعی تمام زحمات و سرمایه‌گذاری‌ها هدر رفته می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaein0.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما