پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 79667
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 7 پينگ‌پنگ‌باز قم براي قهرماني تور ايراني

قم نيوز : رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم گفت: هفت تن از استعدادها و نخبه‌هاي پينگ‌پنگ قم در مسابقات قهرماني نوجوانان ايران به مصاف حريفان مي‌روند.
رقابت 7 پينگ‌پنگ‌باز قم براي قهرماني تور ايراني
رقابت 7 پينگ‌پنگ‌باز قم براي قهرماني تور ايراني
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: ما برای هر اعزام به رقابت‌هایی که طبق تقویم فدراسیون تنیس روی‌میز برگزار می‌شود، مسابقات انتخابی داریم و از دل این پیکارها بهترین‌ها را گزینش می‌کنیم تا در مسابقات کشوری بهترین عملکرد را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تنیس روی‌میز قم رونق بسیار خوبی گرفته، چون در رده‌های سنی پایه با حضور مربیان توانمند و مجرّب این رشته به خوبی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و استعدادها و نخبه‌های این رشته به خوبی آینده پینگ‌پنگ قم را ساخته‌اند و اکنون قم یکی از استان‌های موفق تنیس روی‌میز کشور به شمار می‌رود.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: ما در طول سال اعزام‌های مختلفی به پیکارهای لیگ تنیس روی‌میز کشور، مسابقات قهرمانی کشور، رنکینگ‌ها و تور ایرانی این رشته داریم و جدیدترین اعزام به رقابت‌های تور ایرانی این رشته ویژه رده سنی نوجوانان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای این اعزام هم انتخابی برگزار کردیم و برترین پینگ‌پنگ بازان قم در ترکیب تیم هیات تنیس روی‌میز برای شرکت در نخستین دوره مسابقات تور ایرانی رده سنی نوجوانان پسر کشور اعزام شده‌اند، در حالی که این مسابقات از امروز به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

عموئیان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات سرپرستی و مربی‌گری تیم قم را حمید قائمی بر عهده دارد، یاد آور شد: سیدعلی سجادیان، پرهام حکانی، علیرضا رضایی، محمدحسن حبیبی، مهدی حشم‌بان، معین حشمتیان و محمدرضا سیفی اعضای تیم اعزامی هیأت‌ تنیس روی‌میز قم به این رقابت‌ها محسوب می‌شوند، نفراتی که اکثر آنها با تجربه هستند و سابقه کسب مقام در میادین قبلی این رشته را دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefp8f.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما