جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 79675
منبع : خبرگزاری تسنیم

برگزیدگان دومین جشنواره ملی سرود رضوی تقدیر شدند

قم نيوز : اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود رضوی در تالار مرکزی قم با تقدیر از برگزیدگان پایان یافت.
برگزیدگان دومین جشنواره ملی سرود رضوی تقدیر شدند
برگزیدگان دومین جشنواره ملی سرود رضوی تقدیر شدند
به گزارش قم نیوز اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود رضوی  امروز در تالار مرکزی شهر قم در حالی برگزار شد که سید موسوی حسینی کاشانی از ارسال 130 از 66 گروه به دبیرخانه دومین جشنواره سرود رضوی خبر داد و اظهار داشت: آثار ارسال‌شده از 20 شهر کشور بوده و نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

وی جشنواره را شامل دو بخش اصلی و جانبی معرفی کرد و افزود: جشنواره  در بخش اصلی با موضوعات امام رضا(ع)، امام موسوی کاظم (ع) و حرم حضرت معصومه (س) و بخش جانبی با موضوعات ایثار، فرهنگ، نماز، ایثار و شعار سال برگزار شد.

در ادامه مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود رضوی  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور با تأکید بر تقویت و ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: ترویج فرهنگ الهی و اهل‌بیت(ع) نیازمند استفاده از قالب‌ها و ابزاری مانند نغمه خوش و سرود است.

وی تلاش درراه ترویج فرهنگ عمومی را نوعی جهاد خواند و تصریح کرد: امروز ارزش‌های انقلاب اسلامی موردتهاجم دشمنان قرارگرفته و باید از هر ابزاری برای مقابله با دشمنان و ارسال پیام انقلاب استفاده کنیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حنجره‌های شما در خدمت ارزش‌های اسلامی قرارگرفته و در تسریع فرهنگ اهل‌بیت (ع) کمک بسیاری می‌کند و که برای شما جهاد درراه خداوند است.

 در پایان این مراسم ضمن اجرای سرودهای برتر، آیین پرچم گردانی اعتاب مقدسه ایران و عراق انجام‌شده و از برترین‌های جشنواره تقدیر شد.

قابل‌ذکر است که در بخش اصلی گروه سروستان مشهد از استان خراسان مقام اول و گروه آوای مهر راور استان کرمان مقام دوم و گروه موعود از شهر دلیجان استان مرکزی به مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در بخش ویژه گروه آوای مهر راور استان کرمان و، گروه آوازی استان اصفهان برگزیده شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdk905.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما