شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 79695
منبع : خبرگزاری فارس

پیگیر احداث سالن های ورزشی اسکواش در مرکز شهر خواهم شد

قم نيوز : عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احداث سالن اسکواش در مرکز شهر گفت: حتما این موضوع را پیگیری می کنم که این اتفاق رقم بخورد و استقبال خوبی جوانان و نوجوان از این رشته دارند و باید برای دختران و پسران این فضاها در مرکز شهر فراهم شود.
پیگیر احداث سالن های ورزشی اسکواش در مرکز شهر خواهم شد
پیگیر احداث سالن های ورزشی اسکواش در مرکز شهر خواهم شد
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از مسابقات قهرمانی اسکواش که ویژه پسران و در رده های سنتی کمتر از 13 و کمتر از 15 سال به میزبانی استان قم در حال برگزاری است گفت: لازم است که زیرساخت هایی برای نشاط اجتماعی مردم قم فراهم کنیم، پارک ها، مراکز تفریحی، گردشگری و.. وجود دارد اما یک بخش هم مراکز ورزشی است که در رده های مختلف سنی برای ورزشکاران باید فراهم شود.

وی بیان داشت: اگر امکانات خوبی را فراهم نکنیم، قطعا دشمنان این ملت ، جوانان را به راه های ناصحیح می برند و ما وظیفه داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ورزش های شاد و پرهیجان اسکواش است و امروز هم مسابقات قهرمانی کشور را در قم داریم، به نظر می رسد که باید سالن هایی در مرکز شهر به وجود آوریم تا جوانان بیشتری از این فضاهای ورزشی استفاده کنند.

امیرآبادی با تاکید بر احداث سالن اسکواش در مرکز شهر گفت: حتما این موضوع را پیگیری می کنم که این اتفاق رقم بخورد و استقبال خوبی جوانان و نوجوان از این رشته دارند و باید برای دختران و پسران این فضاها در مرکز شهر فراهم شود.

وی بیان کرد: شهرداری قم می تواند کمک کند و حتما از طریق شهردار رایزنی می کنیم تا در سالن های داخل شهر، کورت های تخصصی ویژه اسکواش فراهم شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه تفریح مناسب و سالم با حفظ ارزش های ملت ایران به خصوص شهر قم را به وجود آوریم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای جوانان و نوجوانان باشیم.

امیرآبادی با اشاره به رشته ورزشی اسکواش گفت: این رشته بسیار خوبی است و همراه با تفکر بوده که مورد پسند هم نوجوان و هم جوانان است و هم برای دختران و هم پسران می توان فضا سازی کرد و بنده حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcftvde.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما