شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 79714
منبع : خبرگزاری فارس

واگذاری تمام پرونده‌های معلولان استان قم به بخش خصوصی

قم نيوز : معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قم گفت: 100 درصد پرونده‌های معلولان استان قم شامل 20 هزار و 744 پرونده را به بخش خصوصی واگذار کردیم.
واگذاری تمام پرونده‌های معلولان استان قم به بخش خصوصی
واگذاری تمام پرونده‌های معلولان استان قم به بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز محمد علی مقدم خواه پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به مراکز نگهداری معلولان در استان اظهار کرد: 42 مرکز شبانه روزی و روزانه برای خدمت رسانی به معلولان از جمله جسمی، حرکتی و مغزی در استان داریم که این مراکز به دو هزار معلول خدمت می‌دهند.

وی ادامه داد: 100 درصد پرونده‌های معلولان استان قم شامل 20 هزار و 744 پرونده را به بخش خصوصی واگذار کردیم تا خدمت رسانی ارتقاء یابد.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قم افزود: بررسی معافیت سربازی برای معلولان و افراد دارای دو معلول در خانواده با این اداره کل است، همچنین برای ارتقاء زندگی معلولان کمک‌های بلاعوض به این افراد داریم.

مقدم خواه صدور پلاک خودرو را حق معلولان دانست و تصریح کرد: در سال گذشته 100 پلاک ویژه خودرو برای معلولان استان قم ثبت شد.

وی ادامه داد: در زمینه مناسب سازی دستگاه‌های اجرایی و معابر عمومی برای معلولان پیگیری‌هایی را داشتیم و قدم‌هایی در این خصوص در استان قم برداشته شد.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: به دنبال هماهنگ کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی استان به سالمندان هستیم و در سال جاری جلسات شورای سالمندی را در استان قم برگزار می‌کنیم، تشکیل انجمن خیریه فرزانگان را در استان دستور کار داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkqnq.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما