يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 79747
منبع : خبرگزاری فارس

مربی قمی سرمربي تيم واليبال جوانان شد

قم نيوز : مربي جوان و شناخته شده واليبال استان قم رسما هدايت تيم جوانان را در رقابت‌هاي سال 1398 واليبال قهرماني جوانان ايران بر عهده گرفت.
مربی قمی سرمربي تيم واليبال جوانان شد
مربی قمی سرمربي تيم واليبال جوانان شد
به گزارش قم نیوز بعد از اعزام تیم‌های والیبال دختران و پسران رده سنی نوجوانان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور که با کسب دو عنوان ارزشمند برای هیات والیبال استان قم همراه بود، اکنون نوبت به والیبالیست‌های رده سنی جوانان رسیده تا در پیکارهای قهرمانی ایران به میدان بروند.

این در حالی است که تیم دختران نوجوان هیات والیبال قم با هدایت ندا زمانی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر تفت یزد موفق به کسب مقام سوم شد ولی تیم پسران نوجوان قم رتبه‌ای بهتر کسب کرد و با هدایت سیدروح‌الله شفیعی و ایستادن روی سکوی نایب‌قهرمانی ایران به مسابقات دسته دوم والیبال نوجوانان ایران نیز راه یافت.

بعد از پایان رقابت والیبالیست‌های نوجوان قم در مسابقات قهرمانی کشور، استارت تمرینات تیم‌های جوانان و امید والیبال قم نیز شده شده و بلندقامتان قمی در سالن ورزشی دانشگاه شهاب دانش قم آماده رویارویی با حریفان خود می‌شوند، در شرایطی که تمرینات جوانان زیر نظر مجید براتی سرمربی جدید این تیم برگزار می‌شود.

مجید براتی از مربیان جوان و شناخته شده والیبال استان قم است که سال‌ها در این رشته ورزشی سابقه فعالیت دارد و یکی از تخصص‌های این مربی کار روی استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه است، به واسطه این تجارب وی مسوولیت سرمربیگری تیم جوانان قم را از سوی هیات والیبال استان قم بر عهده گرفت.

سرمربی تیم والیبال جوانان قم اسامی نفراتی که باید در اردوی این تیم حضور یابند را در حالی اعلام کرد که در علی ساکی، مهدی شجاعی، امیرحسین نصرالهی و مهدی درودی به عنوان پشت خط زن و میثم شهبازی، علیرضا طالب بخشایش، مهدی بادافره، امیرحسین ابوالفتحی و محمدرضا‌ کومه‌لر به عنوان بازیکنان سرعتی دعوت شده‌اند.

همچنین لیبروهای این تیم محمد اسماعیلی، مهدی غفوری و حمید حسنی هستند و معین بابایی، محمدرضا نظری، احسان شمس، علیرضا نقیبی‌فر، امیرمسعود ملاحسینی، امیرحسین عمویی، امیرحسین شعبانی، علیرضا اسدی، محمدباقر مولایی، محمدرضا نجفیان، مهدی ابار و سیدعلی حسینی به عنوان بازیکنان قدرتی در این تیم حضور دارند، ضمن اینکه پاسورهای تیم سیدعلی حیدری، مهدی نجفی، مهدی حاج‌محمدی، حسین عظیمی، علی اصفهانی و محمد خودکار هستند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcd5505.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما