سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 79834
منبع : خبرگزاری فارس

رسیدگی به ۴۹۷ لایحه شهرداری در یکسال گذشته

قم نيوز : نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در طول یکسال گذشته ۴۹۷ لایحه را رسیدگی کردیم که مربوط به فعالیت‌های مختلف شهرداری بوده است.
رسیدگی به ۴۹۷ لایحه شهرداری در یکسال گذشته
رسیدگی به ۴۹۷ لایحه شهرداری در یکسال گذشته
به گزارش قم نیوز حسن بختیاری با اشاره به گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر قم، گفت: در طول یکسال گذشته ۴۹۷ لایحه را رسیدگی کردیم که مربوط به فعالیت‌های مختلف شهرداری بوده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه کارشناسی خوبی روی لوایح شهرداری انجام شده است، تصریح کرد: از این بین اشکالات جدی تنها به ۹ مورد از لوایح وارد شده است که در شورای حل اختلاف رد شده است.

بختیاری با تاکید بر اینکه در دوره پنجم ۱۰۵ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر برگزار شده است افزود: عمده‌ کارهای مرتبط با شهرداری در کمیسیون‌های شهرداری انجام شده است و در صحن علنی بررسی‌های نهایی صورت گرفته است.

وی کمیسیون برنامه و بودجه را از محوری‌ترین کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد و افزود: این کمیسیون نسبت به آنچه که در مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه از نظر برنامه و مالی می‌گذرد به دقت زیر نظر دارد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم کمیسیون شهرسازی و معماری، عمران و حمل و نقل، حقوقی و نظارت، فرهنگی، خدمات شهری و امور زائرین را از دیگر کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر دانست و گفت: در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر علاوه بر پیگیری امور شهرداری، رسیدگی و پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردمی هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcayan0.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما