سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 79847
منبع : خبرگزاری فارس

پاسخگویی به شبهات در زمینه ولایت فقیه در سایت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی

قم نيوز : قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی گفت: در سایت این مرکز وابسته به مجلس خبرگان رهبری به شبهات در زمینه ولایت فقیه و حکومت اسلامی پاسخ می‌دهیم.
پاسخگویی به شبهات در زمینه ولایت فقیه در سایت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی
پاسخگویی به شبهات در زمینه ولایت فقیه در سایت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام امین رضا عابدینی‌نژاد ظهر امروز در آیین رونمایی از قالب جدید پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی با اشاره به وظایف این مرکز اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی مرکز، تولید، تبیین و ترویج اندیشه‌های مرتبط با ولایت فقیه است

وی ادامه داد: هرچه که زمان می‌گذرد، به جایگاه راهبردی ولایت فقیه و گره گشایی این جایگاه، بیشتر پی می‌بریم، در نقاط قوت در کشور ولایت فقیه اثر داشته است، اما در هر جایی که به ولایت فقیه کم توجهی شد، دچار کاستی شدیم.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی افزود: دست برتر در فضای کنونی با مجموعه ای است که از فناوری‌های نوین استفاده کند، در این راستا پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی بازتولید شد تا بتوانیم یک شبکه نخبگانی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در سایت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی به شبهات در زمینه ولایت فقیه و حکومت اسلامی پاسخ می‌دهیم، در سایت گفت‌وگو با صاحب نظران در این عرصه هم منتشر می‌شود.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی افزود: این مرکز سند چشم‌انداز پنج ساله دارد که نقشه راه آن برای ادامه مسیر است، به دنبال جایگاه نخست و تعیین کننده در بکارگیری فناوری‌ها در راستای تبیین اندیشه حکومت اسلامی و سیاست‌های راهبردی نظام هستیم و آخرین اخبار و رویدادها در این زمینه در سایت منتشر می‌شود.

عابدینی نژاد با اشاره به برنامه‌های مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی اظهار کرد: این مرکز تفاهم نامه ای با حوزه علمیه در زمینه آموزش داشته است و در این راستا اساتیدی برای برگزاری برنامه‌های تبیینی و ترویجی در زمینه ولایت فقیه به سراسر کشور اعزام می‌شوند و برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص ولایت فقیه در نقاط مختلف ایران ادامه دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefv8f.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما