سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 79856
منبع : خبرگزاری فارس

درخواست تشکیل شورای مهارت در استان قم

قم نيوز : مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم گفت: درخواست تشکیل شورای مهارت را در استان برای ساماندهی مسائل مربوط به آموزش‌های مهارتی داریم.
درخواست تشکیل شورای مهارت در استان قم
درخواست تشکیل شورای مهارت در استان قم
به گزارش قم نیوز احمد عطارنیا عصر امروز در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم تشکیل شورای مهارت در استان قم اظهار کرد: این شورا در سطح ملی در حال تشکیل شدن است و درخواست تشکیل شورای مهارت را در استان قم برای ساماندهی مسائل مربوط به آموزش‌های مهارتی داریم.

وی ادامه داد: نقیصه موجود در استان قم در زمینه آموزش‌های نظری است و باید آموزش‌های مهارتی و فنی حرفه ای را توسعه بدهیم و تفاهم‌نامه‌هایی را با دانشگاه‌های قم به خصوص در زمینه رشته‌های فنی مهندسی برای آموزش‌های فنی حرفه ای داریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم افزود: امکان تشکیل یک گروه کاری ذیل کارگروه آموزش، پرورش، فناوری و نوآوری به عنوان شورای مهارت وجود دارد تا شاهد هم فکری و هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای آموزش‌های مهارتی باشیم، آیین نامه این شورا نوشته شده است.

عطارنیا به اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی خاطرنشان کرد: توسعه این آموزش‌ها موجب ایجاد اشتغال و پایداری اشتغال برای متقاضیان شغل به خصوص فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepv8f.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما