سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 79857
منبع : خبرگزاری فارس

پينگ‌‌پنگ‌باز قم قهرمان ايران شد

قم نيوز : عضو تيم هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم با كسب مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌هاي تور ايراني اين رشته براي پينگ‌پنگ قم افتخارآفرين شد.
پينگ‌‌پنگ‌باز قم قهرمان ايران شد
پينگ‌‌پنگ‌باز قم قهرمان ايران شد
به گزارش قم نیوز در شرایطی که هفت تن از استعدادها و نخبه‌های تنیس روی‌میز قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران به مصاف حریفان رفته بودند، یکی از بهترین‌های چند سال اخیر این رده سنی یعنی سیدعلی سجادیان ستاره این دوره لقب گرفت و قهرمانی ایران را برای پینگ‌پنگ قم به ارمغان آورد.

تیم اعزامی هیأت‌ تنیس روی‌میز قم به رقابت‌های تور ایرانی این رشته که طبق تقویم فدراسیون تنیس روی‌میز در تهران برگزار می‌شود، از دل پیکارهای انتخابی گزینش شده بود و سجادیان که یکی از چهره‌های آینده‌دار این رشته به شمار می‌رود با شکست دادن تمام حریفان خود بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

برترین پینگ‌پنگ بازان قم در ترکیب تیم هیات تنیس روی‌میز در حالی به نخستین دوره مسابقات تور ایرانی رده سنی نوجوانان پسر ایران رفته بودند که این مسابقات به مدت دو روز در تهران برگزار شد و سرپرستی و مربی‌گری تیم قم را حمید قائمی یکی از مربیان شاخص این رشته بر عهده داشت.

با نظر کادر فنی تیم هیأت‌ قم در این پیکارها سیدعلی سجادیان، پرهام حکانی، علیرضا رضایی، محمدحسن حبیبی، مهدی حشم‌بان، معین حشمتیان و محمدرضا سیفی اعضای تیم بودند و سرانجام سیدعلی سجادیان با پیروزی برابر تمامی حریفان خود و ایستادن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای این رقابت‌ها را کسب کرد.

رقم خوردن این موفقیت از نگاه کارشناسان تنیس روی‌میز یک اتفاق تاریخی برای ورزش قم و رشته پینگ‌پنگ محسوب می‌شود، رشته‌ای که اکنون بیشتر از گذشته می‌توان روی ورزشکاران آن برای درخشش و افتخار آفرینی در میادین مختلف داخلی و حتی برون‌مرزی حساب باز کرد.

موفقیت سجادیان در این پیکارها در حالی رقم خورد که این پینگ‌پنگ‌باز مستعد در فینال سخت و نفس‌گیر برابر امیرمحمد زرین‌کلاه از تهران سه بر دو صاحب برتری شد و عنوان قهرمانی نخستین دوره تور ایرانی رده سنی نوجوانان پسر کشور را در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران و بالاتر از ۱۷۲ ورزشکار این رشته از سراسر کشور به خود اختصاص داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfecde.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما