چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب : 79865
منبع : خبرگزاری فارس

بودجه‌های پژوهشی در ادارات قم اندک است

قم نيوز : رئیس دانشگاه قم گفت: ادارات مختلف استان دارای بودجه پژوهشی اندکی هستند و سعی کردیم که این بودجه‌های اندک را جمع کنیم و در استان قم چهار تا پنج طرح اساسی با این بودجه‌ها اجرا کنیم.
بودجه‌های پژوهشی در ادارات قم اندک است
بودجه‌های پژوهشی در ادارات قم اندک است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عسکر دیرباز سه شنبه شب در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وظایف این کارگروه اظهار کرد: تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت آموزش، پژوهش و فن آوریو تدوین برنامه‌های حمایت از توسعه و ارتقای مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان، از جمله وظایف کارگروه است.

وی ادامه داد: کارگروه آموزش و پژوهش استان قم طی 12 جلسه از سال 94 تاکنون 66 مصوبه داشته، زمان برگزاری جلسات این کارگروه معمولا در ابتدا و پایان سال است.

رئیس دانشگاه قم افزود: اگر کارگروه آموزش و پژوهش استان قم در هر فصل یک جلسه برگزار کند، بهتر است، هفته پژوهش در آذرماه است و همه مراکز پژوهشی استان در بزرگداشت این هفته مشارکت دارند.

دیرباز ادارات مختلف استان قم را دارای بودجه پژوهشی اندک دانست و تصریح کرد: در کارگروه آموزش و پژوهش استان قم سعی کردیم که این بودجه‌های اندک را جمع کنیم و در استان چهار تا پنج طرح اساسی با این بودجه‌ها اجرا و از پراکنده‌کاری خودداری کنیم، نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی در استان قم باید بیشتر باشد تا این فعالیت‌ها طبق زمان بندی انجام شوند.

وی ادامه داد: باید عملکرد کارگروه آموزش و پژوهش استان قم با کارگروه‌های مشابه در استان‌های دیگر مورد مقایسه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenv8f.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما