چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 79890
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فراخوان بیست‌و‌‌هشتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد

قم نيوز : فراخوان بیست‌و‌‌هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه» و در قالب‌هایی همچون ایده‌ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی اعلام شد.
فراخوان بیست‌و‌‌هشتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد
فراخوان بیست‌و‌‌هشتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد
به گزارش قم نیوز فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» شامل موضوعاتی نظیر شیوه‌های دعوت دانش آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز، نقش اولیاء در رونق نماز مدارس، راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ایده‌ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی (کتاب و مقاله)، آثار ادبی و هنری (شعر، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلم‌نامه، نمایشنامه، فیلم‌کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن‌گرافی،  طرح‌های گرافیگی (عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله) ارائه کنند.

مهلت شرکت در این فراخوان تا 15 آبان ماه سال جاری است و ثبت‌نام و ارسال آثار از 15 تیرماه آغاز شده و علاقه‌مندان از طریق سایت ستاد اقامه نماز یا صندوق پستی: 1417743181 می‌توانند اقدام کنند.

همچنین زمان اعلام نتایج نیز 30 آبان ماه است و به 128 برگزیده فراخوان، هدایایی اهدا می‌شود. همچنین به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء می شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز: www.ejlas28.namaz.ir، سایت قنوت: www.qunoot.net، کانال در پیام‌رسان سروش: https://sapp.ir/ejlas28 و کانال در پیام‌رسان بله: http://ble.im/ejlas28 اقدام کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccx4qm.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما