چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 79913
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ناظرین شورای نگهبان وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند

قم نيوز : اعضا و ناظرین شورای نگهبان وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند و تنها هدف آنان صیانت از نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی ست.
ناظرین شورای نگهبان وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند
ناظرین شورای نگهبان وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین در قم برگزار شد گفت: 4 هزار نفر در شهر قم در این دفتر در غالب همایش های معرفتی و بصیرتی و نظارت بر انتخابات مشغول فعالیت می باشند.

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان استان قم افزود: این نیروها وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند و تنها هدف آنها صیانت از نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام مهری گفت:  این شورای دائما موجب حمله دشمنان بوده و هست و معتقدیم برای مقابله با  اهداف دشمن همه دلسوزان و دانشگاهیان باید به میدان بیایند و رسالت های آن را تبیین کنند.

وی عنوان کرد: اولین مسئله ای که باعث می شود این شورا مورد هجمه دشمنان قرار گیرد، احراز صلاحیت افراد از سوی این شورا است. تنها ملاک شورای نگهبان در انتخاب و گزینش افراد صیانت از نظام بوده است و در رد و قبول افراد همین مسئله را مورد ملاک قرار می دهد و هدف دیگری هم ندارد.

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان استان گفت: اخیرا بعضی از خناسان نسبت هایی به شورای نگهبان می دهند که اصلا این نوع نسبت ها مناسبتی با این شورا ندارد و نخواهد داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcip3ay.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما