پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 79962
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاندار قم:

آمار کشفیات مواد مخدر در قم افزایش ۶۴ درصدی دارد

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر استان گفت: اهتمام دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان در امر مبارزه با مواد مخدر، موجب افزایش ۶۴ درصدی آمار کشفیات مواد مخدر در قم شده است که این اقدام‌ها رضایت بخش هستند.
آمار کشفیات مواد مخدر در قم افزایش ۶۴ درصدی دارد
آمار کشفیات مواد مخدر در قم افزایش ۶۴ درصدی دارد
به گزارش قم نیوز دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری، افزود: بخشی از این موفقیت‌ها مرهون اشراف کامل دستگاه‌های ذیربط بر فعالیت شبکه‌های سنتی و فضای مجازی در حوزه قاچاق مواد مخدر است.

وی، با اشاره به لزوم بررسی کارشناسی مباحث ارائه شده در جلسه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: اعضای جلسه با برنامه و مستندات کافی پیرامون دستورات جلسه حاضر و با ارائه نظرات و پیشنهادات در موضوع مربوطه در تصویب دستور جلسات ایفای نقش کنند.

استاندار قم به ضرورت دغدغه مندی مدیران استان در کاهش آسیب‌های اجتماعی در کنار تکالیف سازمانی مربوطه اشاره و اضافه کرد: فضای جلسات باید به گونه‌ای شکل گیرد که از نظرات تمام اعضا بهره برده شود و جلسات با پویایی کامل برگزار شود.

سرمست، مبارزه با مواد مخدر را وظیفه تمام مسئولان استان اعم از دولتی و غیر دولتی دانست و تصریح کرد: ارائه برنامه‌های بخش‌های مختلف استان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه سو مصرف مواد مخدر بایستی در دستور کار مدیران قرار گیرد تا در قالب کار گروهی این دغدغه‌های اجتماعی با جدیت پیگیری شود.

وی همچنین با تاکید بر اثرات ناهنجار آسیب‌های اجتماعی معتادان در سطح جامعه، خاطر نشان کرد: موضوع جانمایی مناسب مراکز کاهش آسیب اعتیاد در استان با در نظر گرفتن جوانب مختلف این مراکز در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این جلسه دکتر کریمی اصل مدیر کل بهزیستی استان با رأی اکثریت اعضای جلسه بعنوان رئیس کمیته فرهنگی- پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انتخاب شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccioqm.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما