شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 80025
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری ۱۳ اردوی جهادی به همت بسیج طلاب قم

قم نيوز : در تابستان ۹۸ مسئول سازندگی بسیج طلاب و روحانیون استان قم از برگزاری ۱۳ اردوی جهادی به همت این سازمان در تابستان سال جاری خبر داد.
برگزاری ۱۳ اردوی جهادی به همت بسیج طلاب قم
برگزاری ۱۳ اردوی جهادی به همت بسیج طلاب قم
به گزارش قم نیوز سروان پاسدار علی اصغر قنبری با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از این تعداد دست کم 3 اردوی جهادی مربوط به فعالیت های ساخت و ساز گروه های جهادی در مناطق سیل زده لرستان و به خصوص شهرستان چگنی این استان است که تحت اشراف قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه استان قم در این مناطق انجام می شود.

وی با بیان این که 56 گروه جهادی شناسنامه دار در بسیج طلاب و روحانیون استان قم ثبت شده اند، گفت: از این تعداد بیش از 30 گروه فعال هستند که به عنوان مثال در بحث امدادرسانی به سیل زدگان امسال، بیش از هزار طلبه و روحانی جهادگر حضور داشته و به خدمت رسانی در استان های لرستان، خوزستان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان مشغول بودند.

قنبری همچنین با بیان این که حضور طلاب و روحانیون جهادی در سیل امسال ، بسیار چشمگیر و مشهود بود، افزود: در عرصه های رسانه ای و به خصوص صدا و سیما بخش هایی از حضور مخلصانه و ارزشمند حوزویان بسیجی و جهادگر را ما در مناطق سیل زده مشاهده کردیم و این در حالی است که حقیقتاً فراتر از ابعاد رسانه ای، حضور این عزیزان بسیار گسترده تر و در عین حال الهام بخش برای سایر جهادگران بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcen78v.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما