شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 80026
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاد حوزه علمیه قم:

اساتید انقلابی باید در جهت تربیت طلاب انقلابی حمایت شوند

قم نيوز : استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از اساتید انقلابی به منظور تربیت و پرورش طلاب انقلابی در حوزه تاکید کرد.
اساتید انقلابی باید در جهت تربیت طلاب انقلابی حمایت شوند
اساتید انقلابی باید در جهت تربیت طلاب انقلابی حمایت شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین علی جاوید با اشاره به این که تقویت حوزه انقلابی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان و مدیران حوزه است، اظهار داشت: در چنین فضایی بی شک باید اساتید انقلابی حمایت شوند و به این ها بها داده شود تا بتوانند طلاب انقلابی را در سراسر کشور پرورش دهند.

وی افزود: این طلاب انقلابی و دغدغه مند چه در عرصه های علمی و آموزشی و چه عرصه های تبلیغی و پژوهشی و غیره می توانند به خوبی از توانمندی های خود در مسیر خدمت به اهداف انقلاب و نظام و اسلام استفاده کنند.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که تحول در حوزه باید بر محوریت رویکرد انقلابی دنبال شود، گفت: ما اگر می خواهیم که پاسخگوی نیاز بشر امروز به معنویت و دین باشیم و به خصوص سبک زندگی اسلامی را در گستره ی جهانی ترویج دهیم باید بر اساس نگاه انقلابی این مأموریت را به خوبی به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: صدالبته تحقق این مهم در سایه برنامه ریزی منسجم و درک درست از مشکلات و نقاط ضعف و به خصوص تلاش هدفمند برای رفع آن ها امکان پذیر است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfvxdc.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما