يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 80147
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام ملکی:

با وضع قوانینی، بدحجابی در جامعه را کم کنیم

قم نيوز : معاون تهذیب حوزه های علمیه گفت: باید با وضع قوانینی، بدحجابی در جامعه را کم کنیم، به طور مثال حجاب را یکی از شرایط استخدام در ادارات کنیم و اگر بدحجابان استخدام شده اند، برای آن ها امتیاز منفی در نظر بگیریم.
با وضع قوانینی، بدحجابی در جامعه را کم کنیم
با وضع قوانینی، بدحجابی در جامعه را کم کنیم
حجت الاسلام ملکی:
با وضع قوانینی، بدحجابی در جامعه را کم کنیم
حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه گفت: باید با وضع قوانینی، بدحجابی در جامعه را کم کنیم، به طور مثال حجاب را یکی از شرایط استخدام در ادارات کنیم و اگر بدحجابان استخدام شده اند، برای آن ها امتیاز منفی در نظر بگیریم.

به گزارش قم نیوز حجت الاسلام ملکی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: سوالی که در ذهن مردم وجود دارد این است که آیا منکر فقط حجاب است، چطور است که فقط به بدحجابی تذکر داده می شود و به منکر های دیگر مانند مفاسد اقتصادی، زمین خواری و غیره بی توجهی می شود؟.

وی افزود: بنده با این روش که عده ای به خیابان رفته و به مردم امر و نهی کنند مخالف هستم، ما باید با وضع قوانین این مشکل را حل کنیم.

معاون تهذیب حوزه های علمیه یادآور شد: باید با وضع قوانینی بدحجابی در جامعه را کم کنیم، به طور مثال حجاب را یکی از شرایط استخدام در ادارات کنیم و اگر بدحجابان استخدام شده اند، برای آن ها امتیاز منفی در نظر بگیریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjaveo.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما