يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 80151
منبع : خبرگزاری فارس

51 هزار ورزشکار در قم سازمان یافته شدند

قم نيوز : معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در سال گذشته 51 هزار ورزشکار سازمان یافته در هیأت‌های ورزش قم مشغول به فعالیت بودند.
51 هزار ورزشکار در قم سازمان یافته شدند
51 هزار ورزشکار در قم سازمان یافته شدند
به گزارش قم نیوز حمید نریمان ظهر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به توسعه ورزش همگانی در استان قم اظهار کرد: به دنبال این هستیم که در سال 1404، 520 هزار نفر جمعیت فعال در حوزه ورزش همگانی در استان داشته باشیم، هدف از گسترش ورزش همگانی ارتقاء نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: ذیل سند تحول ورزش همگانی استان قم با چشم انداز سال 1404 باید 12 سند تدوین شود تا اجرای این سند، اقشار مختلف استان را در بگیرد، هم اکنون حدود 20 درصد جمعیت قم به ورزش همگانی می پردازند و این عدد زیبنده شهر قم نیست.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سال گذشته 51 هزار ورزشکار سازمان یافته در هیأت‌های ورزش قم مشغول به فعالیت بودند.

نریمان با اشاره به ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در استان قم اظهار کرد: با ایجاد 8 ایستگاه در استان برای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی شروع کردیم و اکنون تعداد این ایستگاه‌ها به  24 ایستگاه رسیده، برنامه امسال افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی به 30 استگاه است، تعداد این ایستگاه‌ها در عرض سه سال به 50 ایستگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezz8v.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما