دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 80185
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

کتاب « نماز در سیره علما» منتشر شد

قم نيوز : به همت مدیریت مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کتاب ارزشمند «نماز در سیره علما» منتشر شد.
کتاب « نماز در سیره علما» منتشر شد
کتاب « نماز در سیره علما» منتشر شد
به گزارش قم نیوز مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه با اعلام این خبر افزود: سلوک و منش بزرگان و برگزيدگان هر جامعه‌ای، الگوی مناسبى برای شیوه رفتار مردمان آن جامعه است. عالمان ربانى و بزرگان و اولیای الهى به عنوان رهروان راستین معصومین(ع) نیز تا حد زيادی مى‌توانند آیینه تمام‌نمای راه روشن این بزرگواران باشند.

حجت‌الاسلام کاظم علی‌محمدی با اشاره به کلامی از مقام معظم رهبری اظهارداشت: معظم له تأکید دارند که؛ « ... یکی از کارهایی که خیلی تأثیر دارد، بیان شرح حال بزرگان اهل تهذیب و اهل اخلاق است. درباره اینها کتاب بنویسید و همین‌ها را بین طلبه‌ها پخش کنید.» بر همین مبنا معاونـت تهذيـب و تربیـت حوزه‌هـای علمیـه بـا هـدف ترويـج و گسـترش اخـلاق و آداب اسـلامى در میـان حوزويـان، تألیف و تدوین مجموعه کتاب‌هایی در زمینه سیره‌ی عملی و رفتاری علما و بزرگان حوزه را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون آثار چندی نیز تدوین و منتشر کرده است که «نماز در سیره علما» یکی دیگر از این آثار است که به تازگی به زیور طبع آراسته شده است.

وی ادامه داد: این کتاب در پنج فصلِ « نماز، اهمیت و عظمت آن»؛ « آداب نماز و حالات نمازگزار»؛ «نماز اول وقت»؛ «نماز جماعت» و « نماز شب» تدوین شده که ذیل هر فصل عناوین و موضوعات مختلف همراه با خاطراتی از سیره علما و بزرگان نقل شده است.

لازم به ذکر است: این اثر ارزشمند به همت حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی محمدی صیفار تدوین و توسط انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه منتشر شده است.

علاقه‌مندان به مطالعه این کتاب‌ ارزشمند می توانند جهت تهیه به فروشگاه انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌ واقع در مدرسه علمیه دارالشفاء و نیز میدان روح الله مراجعه یا با شماره‌های 37735547 -  37748383 – 025 تماس گیرند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbs8bw.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما