دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 80196
منبع : خبرگزاری فارس

لزوم بین المللی شدن بزرگداشت روز قم

قم نيوز : قائم مقام شهردار قم گفت: برای سال آینده باید به دنبال بین المللی کردن روز قم باشیم و این کار از زمان کنونی پیگیری شود.
لزوم بین المللی شدن بزرگداشت روز قم
لزوم بین المللی شدن بزرگداشت روز قم
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز قم اظهار کرد: باید یک دبیرخانه دائمی برای روز قم ایجاد شود و این دبیرخانه ردیف بودجه داشته باشد تا بتوانیم که این روز را به یک جریان تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری روز قم می‌توانیم که حس تعلق مردم قم را به این شهر بیشتر کنیم، همچنین در این روز باید به دنبال شناخت و معرفی ظرفیت‌های قم باشیم.

قائم مقام شهردار قم افزود: انجام کارهای پژوهشی در خصوص قم از جمله میراث ملموس و ناملموس این شهر ضروری است که قم یک دنیا حرف در این خصوص دارد.

معتمدی ایجاد پشتوانه فکری و مادی برای روز قم را مهم دانست و تصریح کرد: باید از تجربه شهرهای دیگر در این زمینه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای سال آینده باید به دنبال بین المللی کردن روز قم باشیم و این کار از زمان کنونی پیگیری شود، چون نیازمندی‌های خاص خوش را دارد.

قائم مقام شهردار قم خاطرنشان کرد: باید همه به دبیرخانه روز قم کمک کنند تا این دبیرخانه کار خودش را انجام بدهد، ایجاد کمیته‌های مختلف ذیل دبیرخانه ضروری است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd9f0j.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما