دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 80212
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون تبلیغ حوزه های علمیه:

امانتداری بعضی از مدیران مورد خدشه است

قم نيوز : حجت الاسلام نبوی گفت: امروز امانتداری بعضی از مدیران، مورد خدشه است؛ ولی درعین حال در بخش های مدیریتی کشور قرار می گیرند و موجب ضربه به نظام و انقلاب می شوند.
لجنه های تبلیغی با حضور استعدادهای تبلیعی تشکیل شود/ امانتداری بعضی از مدیران مورد خدشه است
لجنه های تبلیغی با حضور استعدادهای تبلیعی تشکیل شود/ امانتداری بعضی از مدیران مورد خدشه است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام نبوی در همایش نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی که در قم برگزارشد گفت: همیشه تأکید این معاونت بر استفاده از ظرفیت مبلغان در مناسبت های تبلیغی بوده است. در گذشته همه تلاش این بود این بخشی از کارها به معاونت تبلیغ واگذار شود، ولی با این مسئله مخالفت هایی شده  و همین مسئله باعث گردید در بحث استفاده از مبلغین درمناسبت ها، با مشکلات جدی مواجه شویم و الان می بیینم به دلیل نبود حمایت ها، مبلغین در ایام تابستان در مدارس  هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود: موضوع دیگر اطلاع رسانی از فعالیت های معاوت تبلیغ درموضوعات مختلف، آشنایی بهتر و قوی تر استعدادهای تبلیغی با این معاونت است.

وی بیان کرد: امروز می بینیم کسانی در کشور متمدنی مانند آمریکا به شخصی مانند ترامپ رأی می دهند که از گذشته خوبی برخوردار نیست.  

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: امروز امانتداری بعضی از مدیران، مورد خدشه است؛ ولی درعین حال در بخش های مدیریتی کشور قرار می گیرند و موجب ضربه به نظام و انقلاب می شوند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به نقش شوم دشمن برای تجزیه کشور ایران اشاره کرد و افزود: آخرین مورد خانم موگرینی رئیس اتحادیه اروپا است که به این مسئله اشاره می کند. این موارد و سایر موارد نشان از بعض و کینه دشمنان به این نظام، انقلاب و کشور دارد، ولی درعین حال بعضی از مسئولین در حوزه دیپلماسی وقتی به این افراد می رسند، با لبخند از آنها پذیرایی و استقبال می کنند.

وی بر انجام تبلیغ در امور بین الملل به خصوص در روسیه تأکید کرد و گفت: این کشور ظرفیت بسیار خوبی برای تبلیغ دین و ترویج مبانی دارد، ولی تاکنون مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی بر ایجاد امید برای آینده بهتر در بین مردم تأکید کرد و گفت: امروز در شرایطی بسیار سخت اقتصادی قرار داریم و همین مسئله  مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.  

وی بر ایجاد و راه اندازی لجنه های تبلیغی با حضور استعدادهای تبلیعی تأکید کرد و این مسئله را در شرایط کنونی امری ضروری دانست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcciiq4.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما