دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 80216
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه:

۳ هزار و ۳۰۰ مبلّغ در طرح هجرت مشغول فعالیت می باشند

قم نيوز : هم اکنون ۳ هزار و ۳۰۰ مبلّغ در طرح هجرت مشغول فعالیت می باشند. درگذشته این تعداد به ۸ هزار نفر مبلغ رسیده بود، ولی چون طرح هجرت کوتاه مدت به سازمان های دیگر واگذار شده این تعداد به ۳ هزار مبلغ هجرت بلند مدت تقلیل یافته است.
۳ هزار و ۳۰۰ مبلّغ در طرح هجرت مشغول فعالیت می باشند
۳ هزار و ۳۰۰ مبلّغ در طرح هجرت مشغول فعالیت می باشند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام  غلامرضایی پیش از ظهر امروز در همایش نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی که در قم برگزار شد گفت: معاونت تبلیغ از بخشی هایی چون دفتر معاونت، دفتر برنامه ریزی و نظارت، دفتر امور استانها و معاونت تبلیغ استانها تشکیل شده است و در حال حاضر400 نفر به عنوان معاون تبلیغ،در سراسر کشور مشغول فعالیت می باشند.  

قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه افزود: مدیریت نیز از بخش هایی چون امور مبلغان و هجرت، همکاری با سازمان ها و نهادها، مطالعات و پژوهش های تبلیغی و فرهنگی، ادیان و فرق،امور فرهنگی، هنر و رسانه می باشند.

وی بیان کرد: هم اکنون 3 هزار و 300 مبلغ در طرح هجرت مشغول فعالیت می باشند. درگذشته این تعداد به 8 هزار نفر مبلغ رسیده بود، ولی چون طرح هجرت کوتاه مدت، به سازمانهای دیگر واگذار شده این تعداد به 3 هزار مبلغ هجرت بلند مدت تقلیل یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضایی گفت: هم اکنون 2 هزار و 500 مبلغ در مدارس آموزش و پرورش مشغول فعالیت می باشند. در همین رابطه مهد امین با حضور 150 مبلغه همراه در استانها راه اندازی و مشغول فعالیت می باشد.

وی بیان کرد: نقد کتابهای آموزش و پرورش از دیگر کارهایی است که در مدیریت مطالعات و پژوهش های تبلیغی و فرهنگی انجام می شود. در همین رابطه 10 دوره کتاب احکام برای بخش های مختلف مدارس آموزش و پرورش درحال تألیف است.

حجت الاسلام والمسلمین  غلامرضایی گفت: بخش دیگر ادیان و فرق است. این مدیریت در عناوین مختلف فرق و ادیان مشغول تربیت مبلغ و پاسخ گویی به شبهات است. در همین رابطه شورای خیرالبریه برای تبلیغ دین و تشیع  و برای مقابله با فرق و ادیان راه اندازی شده است.

قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه افزود: بخش آخر مدیریت امور فرهنگی، هنر و رسانه است. این طرح مورد تأکید رهبر انقلاب است. در همین رابطه محتوایی تألیف شده و مبلغینی هم در بخش اینترنتی و فضای مجازی مشغول فعالیت می باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3x97.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما