چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 80625
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: مواد اولیه در صنعت کفش قم با کمبود روبرو شده است

قم نيوز : استاندار قم بابیان اینکه حقابه‌ای که در قم رود قم جاری است سبب نشاط اجتماعی و شادابی شهروندان شده است، گفت: مواد اولیه در صنعت کفش قم با کمبود روبرو شده است.
استاندار قم: مواد اولیه در صنعت کفش قم با کمبود روبرو شده است
استاندار قم: مواد اولیه در صنعت کفش قم با کمبود روبرو شده است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،اظهار داشت: برخی از سخت‌گیری‌ها برای صدور بخش‌نامه،فرصت‌های اقتصادی را از بین می‌برد که نیازمند همراهی و تعامل مدیران هستیم.

وی افزود: مواد اولیه در صنعت کفش قم با کمبود روبرو شده است که شرکت‌های داخلی در توزیع این مواد کوتاهی می‌کنند، باید سازوکارهای لازم برای رسیدگی به وضعیت توزیع مواد ارزیابی شود تا تولیدکنندگان با مشکل جدی مواجه نباشند.

استاندار قم بابیان اینکه بهترین سیاست این است که در قالب گفتمان بتوانیم مشکلات را رفع کنیم، بیان کرد: گفتمان نیز الزامات و شرایط و آداب خاص خود را دارد و طرفین باید شنوای دغدغه‌ها و مسائل مختلف باشند.

سرمست ادامه داد: در پرونده اسناد واحدهای مستقر در محدوده جاده قدیم تهران پیشرفت صورت گرفته و مشکلات برخی از واحدها حل‌شده است به همین دلیل واحدهای باقی‌مانده هم می‌توانند مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات واحدهای مستقر در محدوده جاده قدیم تهران تصریح کرد: این واحدها باید به‌حق خودشان برسند و اسناد واحدهای خود را دریافت کنند و مدیریت اسناد پیگیر این مسئله است.

استاندار قم بابیان اینکه حقابه‌ای که در قمرود قم جاری است سبب نشاط اجتماعی و شادابی شهروندان شده است‌، ابراز کرد: خانواده‌ها در جوار رودخانه از نعمت آب جاری و نشاط محیط‌زیست برخوردارند.

بیشتر بخوانید
استاندار قم: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف استان مغفول مانده است

استاندار قم: با ‌افزایش شهریه ‌دوره پیش‌دبستانی موافقم

استاندار قم: خلأ ارتباط بین پژوهش و صنعت در استان قم به حداقل برسد

سرمست بیان کرد: باید مسائلی چون حق کشاورزان و هدایت آب در مسیر و نحوه برداشت از این حقابه نیز حل‌وفصل شود تا از برکات آن به‌خوبی استفاده کنیم و از همه مهم‌تر حق محیط‌زیست نیز صیانت شود.

وی با تأکید بر اینکه فرار مدیران و مسئولان از پاسخ‌گوئی به آحاد مردم، هیچ توجیهی ندارد و پذیرفته نیست، عنوان کرد: مدیران نیز وظیفه پاسخگویی به سؤالات و مطالبات و دغدغه‌های بخش خصوصی و اصناف و مردم رادارند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: حقابه‌های سد 15 خرداد به‌عنوان یکی از مطالبات مهم بخش خصوصی است که برخی اقدامات در احیای حقابه‌ها جای قدردانی دارد و آب منطقه‌ای دراین‌باره به‌خوبی وارد عمل شد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcamina.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما