دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 80784
منبع : خبرگزاری فارس

واليباليست پرافتخار قم در اردوي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از دعوت واليباليست پرافتخار قم به دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي خبر داد.
واليباليست پرافتخار قم در اردوي تيم ملي
واليباليست پرافتخار قم در اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش اظهار کرد: حسین گلستانی که به اردوی جدید آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران دعوت شده در حال حاضر پرافتخارترین ورزشکار معلول استان قم است زیرا موفقیت در تمامی رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: گلستانی از رده سنی جوانان در حدود هفت سال قبل به عضویت تیم ملی والیبال نشسته جوانان ایران در آمد و بعد از تجربه قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی جوانان، به واسطه استعداد و توانمندی بالای خود به تیم ملی بزرگسالان پیوست و از آن سال تا کنون عضو تیم ملی محسوب می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: گلستانی در مسابقات لیگ برتر ایران، جام باشگاه‌های آسیا، باشگاه‌های جهان، قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، جام بین ‌قاره‌ای، بازی‌های پاراآسیایی و بازی‌های پارالمپیک مقام قهرمانی و نشان طلا کسب کرده و حتی برخی از این موفقیت‌ها را دو بار به دست آورده است.

وی با اشاره به اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان در فدراسیون جانبازان و معلولین، افزود: این دومین مرحله اردوی تیم ملی است که با حضور ملی‌پوشان استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، گلستان، قم، قزوین، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، مرکزی و لرستان برگزار می‌شود.

پیروزمنش افزود: داوود علی‌پوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و امیر کفش‌دار از مازندران، میثم علیپور از گیلان، محمد نعمتی از گلستان، حسین گلستانی از قم، مرتضی رمضانی از قزوین، میثم حاجی‌بابایی از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا سبحانی‌نیا از اصفهان، مهرزاد مهروان از البرز، عیسی زیراهی از مرکزی و حسین دریکوند از لرستان ۱۶ دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی زیر نظر هادی رضایی سرمربی این تیم و بهمن تاروردی‌زاده و فرید صائبی به عنوان مربیان تیم ملی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اردو محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و علی کشفیا به عنوان سرپرست حضور دارند و ملی‌پوشان تا هجدهم مرداد ماه تمرین می‌کنند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcgtu97.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما