دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 80785
منبع : خبرگزاری ايرنا

استاندار قم کسب مدال طلای مسابقات جهانی توسط کشتی گیر قمی را تبریک گفت

قم نيوز : استاندار قم‌ در پیامی کسب مدال طلا توسط شاهرخ میکائیلی فرنگی کار نوجوان قمی در مسابقات جهانی را به شهروندان قمی و خانواده بزرگ ورزش استان تبریک گفت.
استاندار قم کسب مدال طلای مسابقات جهانی توسط کشتی گیر قمی را تبریک گفت
استاندار قم کسب مدال طلای مسابقات جهانی توسط کشتی گیر قمی را تبریک گفت
به گزارش قم نیوز در پیام بهرام سرمست آمده است: تلاش ستودنی شاهرخ میکائیلی برای احراز مقام نخست مسابقات کشتی نوجوانان جهان و دریافت مدال طلای این مسابقات، برگ زرینی را در تاریخ این سرزمین ورق زد.

پیام ادامه یافته است: بی‌شک این پیروزی فرخنده و غرورآفرین مرهون تلاش مربیان و اعضای تیم کشتی بود و مایه مباهات همه ایرانیان به‌ویژه مردم پهلوان پرور و ورزش دوست استان گردیده و روزی طلایی و جاودان را برای همگان به یادگار گذاشت.

استاندار قم این موفقیت بزرگ را به مردم شریف قم تبریک و تهنیت عرض نموده و درخشش همیشگی دلاورمردان عرصه ورزش را همچون قبل از پیشگاه خداوند متعال خواستار شده است.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان روزهای یازدهم تا سیزدهم مردادماه جاری در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب چهار مدال طلا بااقتدار و برای چهارمین بار به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم شاهرخ میکائیلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر شویی کاوامورا از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این دیدار مقابل آدولف بازو از مجارستان با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. میکائیلی در این دیدار در مصاف با رازمیک کوردیان از ارمنستان با نتیجه یک‌بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست‌یافت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchmqn6.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما