سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 80805
منبع : خبرگزاری فارس

تعمیر 810 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد در قم

قم نيوز : مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم گفت: این نهاد توانست در سال گذشته 810 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد در استان قم را تعمیر کند.
تعمیر 810 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد در قم
تعمیر 810 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد در قم
به گزارش قم نیوز یوسف رشیدی با اشاره به کمک کمیته امداد استان قم به مددجویان اظهار کرد: این نهاد به مددجویانی که خانه شخصی یا توان اجاره مسکن را ندارند، در زمینه تامین ودیعه مسکن و پرداخت اجاره بها کمک می‌کند.

وی ادامه داد: سال گذشته اعتبارات دولتی کمیته امداد استان قم برای تعمیر 450 واحد مسکن مددجویان در استان بود، اما این نهاد توانست که 810 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد در استان قم را تعمیر کند.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم افزود: امسال اعتبارات مصوب برای تعمیر 810 واحد مددجویان این نهاد در بودجه کمیته امداد استان قم است، اما اگر این اعتبار به صورت کامل تخصیص پیدا کند، پیش بینی تعمیرات حدود هزار و 400 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان قم در سال جاری را داریم چرا که امسال سرانه کمک کمیته امداد برای تعمیرات مسکن نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

رشیدی با اشاره به سرانه کمک کمیته امداد برای تعمیرات مسکن منازل مددجویان اظهار کرد: امسال حداکثر سرانه برای تعمیر منزل یک مددجو 12 میلیون تومان است که پنج میلیون تومان آن به صورت وام و هفت میلیون تومان به صورت بلاعوض است، در حالی که این سرانه در سال گذشته، یک سوم رقم امسال بود.

وی ادامه داد: سنگینترین خدمات کمیته امداد به مددجویان به لحاظ مالی در زمینه خرید و تعمیر مسکن است، البته قرار نیست که تمام هزینه مورد نیاز برای خرید یا تعمیر مسکن از سوی کمیته امداد تامین شود، بقیه این هزینه باید توسط خیرین یا خود مددجویان تامین شود.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: در زمینه تامین هزینه‌های تعمیرات منازل مددجویان اولویت بندی می‌کنیم و در ابتدا به سراغ تعمیرات مواردی می‌رویم که در اولویت باشند، کمیته امداد در این زمینه نظارت دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamana.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما