چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 80849
منبع : خبرگزاری فارس

4 كاراته‌كاي قم در اردوي جديد تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت‌ كاراته استان قم گفت: چهار كاراته‌كاي مستعد قم از سوي كادر فني به دومين اردوي تيم منتخب استعدادهاي برتر اين رشته دعوت شده‌اند.
4 كاراته‌كاي قم در اردوي جديد تيم ملي
4 كاراته‌كاي قم در اردوي جديد تيم ملي
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون کاراته دومین مرحله اردوی آمادگی تیم منتخب استعدادهای برتر پسران کاراته کشور به میزبانی هیأت‌ کاراته استان کرمان در شهر سیرجان برگزار می‌شود و چهار نماینده قم نیز در آن حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برگزاری این اردو از هفدهم تا بیستم مرداد ماه، ابراز کرد: در این مرحله علاوه بر کاراته‌کاهای حاضر در اردوی قبلی تیم، با نظر سازمان لیگ فدراسیون کاراته شاهد حضور کاراته‌کاهای دارنده رتبه‌های اول تا سوم نخستین مرحله مسابقات سال 1398 لیگ کاراته‌وان ایران نیز خواهیم بود.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم افزود: از بین چهار کاراته‌کایی که به نمایندگی از قم در این اردو حضور دارند، سه نفر در مسابقات مرحله نخست کاراته‌وان امسال نیز موفق به کسب عنوان شده‌اند، ضمن اینکه یک نفر به واسطه حضور در اردوی قبلی در این مرحله از تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در بین نفرات برتر مسابقات کاراته‌وان سه کاراته‌کای قم در اوزان منهای 40، 45 و به اضافه 55 کیلوگرم حضور دارند، افزود: در وزن منهای 40 کیلوگرم امیرمحمد رشید به عنوان قهرمان ایران، وزن منهای 45 کیلوگرم سید محمدصدرا فروغی به عنوان نایب‌قهرمان کاراته‌وان و در وزن به اضافه 55 کیلوگرم محمدجواد برخوردار با کسب مقام نخست لیگ کاراته‌وان مجوز حضور در اردوی جدید استعدادیابی را کسب کرده‌اند.

برخوردار به نفرات حاضر در مرحله قبلی اردوی تیم ملی نیز اشاره کرد و افزود: در رده سنی نونهالان و در وزن منهای 36 کیلوگرم امیرمحمد رشید و در وزن به اضافه 55 کیلوگرم محمدجواد برخوردار به اردوی جدید می‌روند، ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان ابوالفضل نعمتی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم از قم در این اردو حاضر خواهد بود.

انتهای پیام /110
https://qomnews.ir/vdci3vav.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما