جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب : 80895
منبع : خبرگزاری فارس

قم میزبان اردوی تیم ملی/ قهرمان جهان در قم

قم نيوز : رئیس هیأت‌ جودو، جوجتسو و دفاع شخصی استان قم از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاتا جودوی بزرگسالان ایران در قم خبر داد.
قم میزبان اردوی تیم ملی/ قهرمان جهان در قم
قم میزبان اردوی تیم ملی/ قهرمان جهان در قم
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: تیم ملی کاتا جودو کشورمان بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی و شناسایی چهره‌های شاخص توسط کادر فنی مدتی است که تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا و جهان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: کاتا جودو همواره در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای ورزش کشورمان افتخار آفرین بوده و ورزشکاران این رشته عناوین متعددی به ارمغان آورده‌اند، ضمن اینکه امسال نیز از مدعیان کسب رتبه‌های برتر هر پنج کاتای زیر مجموعه این رشته در مسابقات برون‌مرزی پیش‌رو هستند.

رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و دفاع شخصی استان قم اضافه کرد: از اوایل دهه 1380 که کاتا جودو در قم رسما شکل گرفت و فعالیت خود را با حضور چند قهرمان شاخص نظیر محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی آغاز کرد، تا کنون دستاوردهای زیادی برای ورزش قم داشته و امسال نیز منتظر کسب مدال توسط کاتاروهای خوب‌ قم از مسابقات برون‌مرزی هستیم.

وی سپس به میزبانی قم از اردوی تیم ملی کاتا جودو کشورمان اشاره و بیان کرد: تیم 35 نفری کاتا جودو ایران به مدت دو روز تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا و سپس پیکارهای جهانی این رشته در شهر مقدس قم برگزار می‌کند.

متقی تصریح کرد: نفراتی که بعد از پیکارهای قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه یافتند در قم یک رقابت درون اردویی برگزار می‌کنند تا کادر فنی اعضای اصلی تیم ملی را برای دو اعزام آینده انتخاب کند، ضمن اینکه رد این اردو شاهد حضور قهرمان اسبق آسیا و جهان و رئیس فدراسیون، آرش میراسماعیلی نیز خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی کاتا جودوی ایران قرار است پس از کسب آمادگی‌های لازم در مسابقات جهانی به میزبانی کره‌جنوبی، و رقابت‌های آسیایی به میزبانی تایلند به میدان برود، ضمن اینکه تورنمنت بین‌المللی ایتالیا نیز در انتظار ملی‌پوشان این رشته است، در حالی که هشت نفر از اعضای تیم ملی از جودوکاران استان قم هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjioeo.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما