شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 80929
منبع : خبرگزاری ايرنا

۶ کاتاروی قمی به عضویت تیم ملی درآمدند

قم نيوز : رئیس هیات جودو قم با اشاره به برگزاری آخرین اردوی انتخابی تیم ملی کاتای کشور در این استان گفت: ۶ کاتاروی قمی در این رقابت‌ها موفق به عضویت در تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی شدند.
۶ کاتاروی قمی به عضویت تیم ملی درآمدند
۶ کاتاروی قمی به عضویت تیم ملی درآمدند
به گزارش قم نیوز مجید متقی افزود: اردوی تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران به‌منظور آمادگی و حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در کره جنوبی، با حضور ۳۰ تن از کاتاروهای کشور، روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه جاری به میزبانی قم برگزار شد.

وی بابیان اینکه هشت کاتاروی قم در اردوی تیم ملی حضور داشتند اظهار داشت: در بخش کاتامه نو کاتا، عظیمی و رضایی، ‌در بخش گوشین جوتسو، استاد سالاری و صحرایی و در بخش کیمه نو کاتا،‌میرسپاسی و احسن در این رقابت‌ها به عضویت تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی درآمدند.

رئیس هیات جودو قم بابیان اینکه افراد اول این اردو به مسابقات جهانی و افراد دوم به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند، اظهار داشت: در بخش ناگه نوکاتا تیم ۲ نفره بشارتی نیا و قاسملو از قم اگرچه حائز مقام دوم این رقابت‌ها شدند اما به دلیل عدم اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی، ‌این افراد به عضویت تیم ملی درنیامدند.

وی ادامه داد: در بخش کاتامه نو کاتا نیز تیم ۲ نفره عظیمی و رضایی از قم اگرچه موفق به کسب عنوان اول این رقابت‌ها شدند ولی به دلیل اینکه تیم ملی جمهوری اسلامی به مسابقات جهانی این رشته اعزام نمی‌شود، ‌این تیم به‌جای اعزام به مسابقات جهانی به رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شود.

تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران قرار است پس از کسب آمادگی‌های لازم، در مسابقات جهانی کاتا در کشورهای کره جنوبی، تایلند و همچنین  تورنمنت بین‌المللی ایتالیا شرکت کنند.

رقابت‌های قهرمانی جهان کاتا به میزبانی کره جنوبی ، شهریورماه برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchwwn6.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما