يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 80969
منبع : خبرگزاری فارس

کبدی‌کاران آماده قهرمانی مسابقات جوانان ایران

قم نيوز : دبیر هیأت‌ کبدی استان قم گفت: کبدی‌کاران جوان و آینده‌دار قم از امروز در تلاش برای کسب رتبه‌های برتر مسابقات قهرمانی جوانان ایران برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
کبدی‌کاران آماده قهرمانی مسابقات جوانان ایران
کبدی‌کاران آماده قهرمانی مسابقات جوانان ایران
به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی قم نیوز اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی رده سنی جوانان پسر ایران هستیم، رقابت‌هایی که فدراسیون کبدی میزبانی آن را به هیأت‌ کبدی استان فارس سپرده و از امروز در با حضور بهترین‌های این رشته از سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات کبدی استاندارد جوانان پسر قهرمانی کشور تا 21 مرداد ماه جریان دارد و تیم کبدی پسران جوان قم نیز بعد از مدت‌ها تمرین و آماده‌سازی زیر نظر کادر فنی خود در اوج آمادگی راهی این پیکارها شده تا با بهره‌گیری از تدابیر فنی مربیان و استعداد بالای جوانان نخبه این رشته روی سکو برود.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم اضافه کرد: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی استعدادها و نخبه‌های کبدی استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و با توجه به حضور مربیان تیم ملی در سالن برگزاری مسابقات، چهره‌های شاخص به اردوی آماده‌سازی تیم جوانان کبدی کشورمان دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه قرعه‌کشی رقابت‌ها روز جمعه انجام شده و تیم‌ها از امروز به میدان می‌روند، ابراز کرد: تیم کبدی جوانان پسران قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در حالی راهی شیراز شد که در مرحله مقدماتی باید با تیم‌های هیأت‌ کبدی استان‌های مرکزی و کردستان رقابت کند.

رجایی با اشاره به اراک به عنوان نخستین حریف تیم هیأت‌ کبدی قم در مرحله مقدماتی، یاد آور شد: برای تیم کبدی پسران جوان قم در این مسابقات مهرشاد چاقری، علیرضا ایزدخواست، امیرمحمد محمدی، علی خسروی، حسین فتحی، مهدی بهرامی، مهدی رحمانی، محمدمهدی نوری، محمدرضا فاتح ، هادی اصغری، محمدجواد‌ ساری‌جالو و امیرحسین کریمی به میدان می‌روند، ضمن اینکه سیروس اصغری به عنوان مربی و حسین میرزایی به عنوان سرپرست این تیم را هدایت می‌کنند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcb99bw.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما