دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 81012
منبع : خبرگزاری فارس

لزوم تسهیل در روند صدور پروانه برای مراکز آموزشی خیرساز

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری باید با تسهیل در صدور پروانه مشوقی باشد برای خیرین که به دور از هرگونه توقعی در جهت توسعه فضای آموزشی در کشور قدمی برمی دارند.
لزوم تسهیل در روند صدور پروانه برای مراکز آموزشی خیرساز
لزوم تسهیل در روند صدور پروانه برای مراکز آموزشی خیرساز
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد امروز با بیان اینکه در چند ساله اخیر مشکلاتی در حوزه ساخت وساز برای خیرین مدرسه ساز ایجاد شده است اظهار کرد: توقع یک خیر در این زمینه حمایت وانجام امور خارج از بروکراسی در جهت تسهیل در فرآیند ساخت وساز و تشویق این خیرین است.

وی با تاکید بر اینکه عدم توجه به این مهم موجب شده است که بسیاری از خیرین در این دایره قرار نگرفته و از استان قم خارج شوند خاطرنشان کرد: این مهم نیز باید مورد توجه قرار گیرد که یک خیر مدرسه ساز، صرفا در ساخت مدرسه مشارکت ندارد و با پیوست مسجد ساخت سایر مراکز را نیز انجام می دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت حمایت از خیرین برای توسعه امکانات آموزشی و فرهنگی شهر قم تصریح کرد: شهرداری نیز باید با تسهیل در صدور پروانه زمینه ساز این مهم باشد تا مشوقی باشد برای این خیرین که به دور از هرگونه توقعی در جهت توسعه فضای آموزشی در کشور قدمی برمی دارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5gbw.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما