سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : 81048
منبع : خبرگزاری تسنیم

اتاق رسانه در اداره کل کار استان قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم از راه‌اندازی اتاق اصحاب رسانه در این اداره کل برای ارتباط مستمر مسئولان این دستگاه با خبرنگاران و پاسخگویی لحظه‌ای به سؤالات آنان خبر داد.
اتاق رسانه در اداره کل کار استان قم راه‌اندازی شد
اتاق رسانه در اداره کل کار استان قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه‌های نقش تعیین‌کننده و جهت‌بخشی به فعالیت مردم و مسئولان دارند و رسانه‌ها و خبرنگاران واسطه مردم برای مطالبه گری از مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه برخی به واسطه بلد بودن قوانین و با سوءاستفاده از خلأهای قانونی به دنبال ثروت‌اندوزی هستند، ابراز کرد: این افراد به دنبال حق مازاد از حقوق خود هستند که باید با سازوکاری مناسب جلوی این کار گرفته شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم یادآور شد: متأسفانه در کشور ما جامعه افراد تحول‌خواه را نمی‌خواهند و بیشتر به دنبال افرادی هستند که وضع موجود حفظ کنند و معمولاً مسئولان خود را درگیر تغییرات، دگرگونی آفرینی و تغییر ساختار نمی‌کنند.

وی با انتقاد از برخی از مسئولان که تصور می‌کنند اگر مردم ندانند شرایط بهتر می‌شود، تصریح کرد: در جریان قرار گرفتن مردم سبب همراهی آن‌ها برای عبور از سختی‌ها و همکاری با دستگاه‌ها می‌شود.

کاویانی به سرمایه‌گذاری چهار و 200 میلیاردی در استان قم اشاره کرد و گفت: با این حجم سرمایه‌گذاری تنها برای 14 هزار نفر شغل ایجاد شد که تنها ورودی‌های حوزه کار را توانست تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه هدف استان تثبیت اشتغال و جلوگیری از بیکاری افزوده است، یادآور شد: در استان قم 42 هزار نفر بیکار هستند که با سرمایه‌گذاری‌ها تنها یک‌دهم درصد از افراد بیکار استان کاهش‌یافته است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم از راه‌اندازی اتاق اصحاب رسانه در این اداره کل برای ارتباط مستمر مسئولان این دستگاه با خبرنگاران و پاسخگویی لحظه‌ای به سؤالات آنان خبر داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaawna.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما