سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 81050
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تشرف یک جوان یهودی به مکتب اسلام و اهل بیت (ع)

قم نيوز : یک جوان یهودی روز گذشته و در عید سعید قربان در تهران، به دین مقدس اسلام مشرف شد.
تشرف یک جوان یهودی به مکتب اسلام و اهل بیت (ع)
تشرف یک جوان یهودی به مکتب اسلام و اهل بیت (ع)
به گزارش قم نیوز حجت‎الاسلام سید مهدی طباطبایی از فعالان فرهنگی و فقه اجتماعی و مدیرعامل موسسه فقهی بحرالعلوم، گفت: اسلام دارای جاذبه‎های فطری، عقلی و فرهنگی است که هر کسی که بدون کینه و به قصد عداوت بخواهد آن را درک کند بی درنگ مجذوب آن خواهد شد.
وی افزود: با توجه به گسترش فضای فرهنگی ضد دینی در سراسر جهان، هنوز هم انسان‎های والایی هستند که برای درک عظمت معارف حق و نورانی دین، خود را در معرض این امواجه نورانی قرار می دهند و خداوند نیز به آنها مسیر درست را نشان می‎دهد.
این فعال فرهنگی و حوزوی یادآورشد: در همین راستا یکی از برادران کلیمی ما که برای آشنایی با اسلام به مطالعات فراوان دست زده بود خوشبختانه به نور مبین و الهی قرآن منور گذشت و مسیر اسلام ناب را برای خود انتخاب کرد.
وی گفت: این جوان یهودی پس از مطالعات همه جانبه به این نتیجه رسید که از میان مذاهب اسلامی نیز مذهب اثنی عشری دارای عمیق‎ترین قوی ترین ادله ممکن است برای پذیرش یک مکتب نجات بخش است و از این روی نام زیبای «علی» را برای خود برگزید.
وی اظهارکرد: این جوان روز گذشته در روز مبارک عید سعید قرآن و در مراسم افتتاحیه جشنواره سوخته نگاری بر ساحل غدیر که در برج آزادی برگزار شد با حضور بنده شهادتین را جاری کرد و به سیل مویدان و همراهان با کاروان نور و منتظران حضرت ولی عصر(عج) پیوست.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzz0j.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما