چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : 81097
منبع : خبرگزاری فارس

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بوستان کوثر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه یکی از عرصه‌های پارک هزارهکتاری قم بوستان کوثر است، گفت: این عرصه 300 هزار مترمربع مساحت دارد که با اعتبار 5 میلیارد تومان 15 هکتار آن در حال انجام است و 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کنار باغ موزه دفاع مقدس در حال اجرا است.
پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بوستان کوثر
پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بوستان کوثر
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به احداث فضای سبز و درختکاری فاز دوم بوستان مرجعیت، گفت: اداره طراحی سازمان در حال طراحی این پروژه است، تنها در سال ۹۶ بالغ بر ۱۶۶ هزار مترمربع توسعه صورت گرفت و بالغ بر ۶.۵ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شد.

جوادیان با بیان اینکه با خاکریزی مطلوبی که صورت گرفته درختان رشد خوبی داشته است، افزود: با شرایطی که پیش‌ می‌رود امکان تبدیل این بوستان به یک فضای جنگلی برای استفاده مردم وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به روند احداث پارک کوهستانی هزار هکتاری قم، گفت: عرصه بوستان خضر نبی(ع) ۴۰۰ هزار مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد تومان که همزمان هم کار عمرانی در حال انجام است و هم درختکاری و ایجاد عرصه سبز انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه یکی دیگر از عرصه‌های پارک هزارهکتاری قم بوستان کوثر است، افزود: این عرصه ۳۰۰ هزار مترمربع مساحت دارد که با اعتبار ۵ میلیارد تومان ۱۵ هکتار آن در حال انجام است و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کنار باغ موزه دفاع مقدس در حال اجرا است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcef78v.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما