پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 81113
منبع : خبرگزاری فارس

رویارویی سوهان قم با فرش‌آراء مشهد برای صدرنشینی

قم نيوز : فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در دیداری حساس از هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
رویارویی سوهان قم با فرش‌آراء مشهد برای صدرنشینی
رویارویی سوهان قم با فرش‌آراء مشهد برای صدرنشینی
به گزارش قم نیوز در شرایطی که این روزها حضور تیم مس سونگون در بازی‌های فصل 2019 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا توجه علاقمندان به فوتسال را معطوف خود کرده است، بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در آستانه برگزاری بازی‌های هفته هشتم نیم‌فصل نخست خود قرار دارد.

بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود ولی مهمترین بازی برای قمی‌های علاقمند به فوتسال، دیدار حساس تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی یعنی سوهان محمد سیمای قم و فرش‌آراء مشهد است که از ساعت 18 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

سوهان محمد سیمای قم و فرش‌آراء مشهد آخرین بار در بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1397 در قم مقابل یکدیگر به میدان رفتند و نماینده فوتسال قم با دو گل حریف خود را شکست داد تا با احتساب برتری یک بر صفر در مشهد مجموعا با برتری سه بر صفر راهی نیمه نهایی شود.

اما مسابقه هفته هشتم لیگ بیستم در عصر بیست و پنجمین روز مرداد ماه سال 98 برای دو تیم شرایط متفاوتی دارد، در حال حاضر تیم سوهان محمد سیمای قم با کسب 13 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی جای دارد و تعقیب کننده تیم 14 امتیازی صدر یعنی گیتی‌پسند اصفهان است در حالی که با تیم دوم یعنی سن‌ایچ ساوه در امتیاز 13 برابر است و بر حسب تفاضل گل رده سوم را در اختیار دارد، ضمن اینکه تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد با 11 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته است.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و با توجه به هماهنگی ایجاد شده بین نفرات این تیم که اکثرا در نقل و انتقالات پیش‌فصل به قم آمده‌اند، قمی‌ها انتظار دارند با برتری مقابل فرش‌آراء مشهد و توقف احتمالی تیم‌های بالانشین گیتی‌پسند و سن‌ایچ به صدر جدول صعود کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdsf0j.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما