چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 8113

اخلاق حرفه ای در پرستاری را مدنظر قرار دهید

قم نيوز : قم نیوز: معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشكی قم گفت: فارغ التحصیلان رشته های پرستاری و مامایی باید از هم اكنون رعایت اخلاق حرفه ای و شان و منزلت انسان ها را مدنظر داشته باشند.
اخلاق حرفه ای در پرستاری را مدنظر قرار دهید
به گزارش قم نیوز، بابك فرزین نیا روز سه شنبه در آیین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی قم، با اشاره به جایگاه و اهمیت رشته پرستاری و مامایی در نظام سلامت و نیز نقش پرستاران در بهبود و التیام درد بیماران، افزود: اخلاق حرفه ای بعنوان یك رویكرد نوین در علوم پزشكی بسیار حایز اهمیت است.

وی ایجاد امكانات آموزشی و رفاهی را از اهداف دانشگاه در مسیر توسعه فرآیندهای آموزشی و فرهنگی عنوان كرد و افزود: در سالهای اخیر تجهیزات و شرایط آموزشی و رفاهی خوبی برای دانشجویان رشته های پرستاری و مامایی فراهم شد كه ایجاد مجتمع آموزشی و تجهیز خوابگاههای دانشجویی از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینكه یكی از اركان موفقیت هر انسان در سایه الطاف الهی، تربیت صحیح خانواده ها و در راس آن پدر و مادر است، گفت: دعای پدر و مادر و تاثیر آن در موفقیت هر فرد امری است انكار ناپذیر كه باید در همه حال قدردان زحمات این بزرگوران بود.

در پایان ۵۰ فارغ التحصیل رشته پرستاری و مامایی حاضر در این آیین، نسبت به انجام مسولیت ها و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه قرآن كریم سوگند وفاداری یاد كردند.

در حال حاضر یك هزار و ۴۰۰ دانشجوی رشته های مختلف علوم پزشكی در پنج دانشكده پزشكی، پرستاری و مامایی، پیراپزشكی، بهداشت و داندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی قم تحصیل می كنند كه حدود ۲۰۰ نفر آنها دانشجویان رشته های پرستاری و مامایی هستند.

این آیین با حضور خانواده ها در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشكی قم برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.z8vbjh8zx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما