شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 81170
منبع : خبرگزاری فارس

سرخپوشان قم در لیگ آزادگان / نام صبا همچنان در قرعه!

قم نيوز : مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان قم حریفان خود در دوره جدید مسابقات باشگاه‌های ایران جام آزادگان را شناخت.
سرخپوشان قم در لیگ آزادگان / نام صبا همچنان در قرعه!
سرخپوشان قم در لیگ آزادگان / نام صبا همچنان در قرعه!
به گزارش قم نیوز تیمی که توانست در سال 1397 بالاتر از دیگر رقبا عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را نصیب خود کند، تیم سرخپوشان قم است که به واسطه کسب این موفقیت اکنون نماینده قم در مسابقات باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

این در شرایطی است که در سال‌های اخیر نمایندگان فوتبال قم یعنی تیم‌هایی که قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های این استان شده‌اند، یا در لیگ آزادگان به میدان نرفته‌اند یا امتیاز خود را به برخی دلال‌های فوتبال به فروش رسانده‌اند و با این اتفاقات فرصت‌های زیادی از جوانان مستعد فوتبال قم برای نمایش استعدادهایشان گرفته شده است.

در هر حال امسال تیم سرخپوشان که در سال 1397 با شایستگی رتبه نخست لیگ برتر فوتبال قم را کسب کرده، نماینده این استان در فصل 99 – 1398 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان است و با برگزاری مراسم قرعه‌کشی این مسابقات حریفان خود را برای این فصل شناخت.

تیم‌های حاضر در دوره جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور در پنج گروه ۱۳ تیمی قرار گرفته‌اند و در پایان مرحله نخست تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به مرحله دوم صعود می‌کنند، در شرایطی که بر اساس قرعه کشی تیم سرخپوشان قم در گروه نخست بازی‌ها جای گرفته است.

فوتبالیست‌های سرخپوشان قم در این مرحله به مصاف تیم‌های عقاب آشخانه، دریای بابل، شهرداری فریدون‌کنار، صبای قم، راه‌آهن تهران، نفت ایرانیان، مقاومت‌نوین تهران، پیام سرخه سمنان، تربیت‌نوین مشهد، استیل البرز آق‌قلا و دو تیم دیگر که نام آنها هنوز مشخص نیست خواهد رفت.

از نکات عجیب بازی‌های این فصل لیگ آزادگان قرار داشتن نام صبای قم در جدول مسابقات و هم‌گروهی این تیم با سرخپوشان قم است، صبایی‌ که اردیبهشت ماه سال 96 از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد، اردیبهشت سال 97 از لیگ دسته اول به دسته دوم رفت اما در لیگ دسته دوم حاضر نشد تا مستقیما به لیگ دسته سوم نیز سقوط کند و جالب‌تر این است که از نگاه فدراسیون فوتبال، تیم صبا همچنان می‌تواند در لیگ سوم شرکت کند و نام این تیم در قرعه وجود دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgzq97.ak9qu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما