شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 81172
منبع : خبرگزاری مهر
در آغاز لیگ ووشوی بانوان قم؛

تیم‌های اسطوره و فریاد حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : در آغاز دومین دوره لیگ باشگاهی ووشوی بانوان قم تیم‌های اسطوره و فریاد حریفان خود را شکست دادند.
تیم‌های اسطوره و فریاد حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های اسطوره و فریاد حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز هفته اول و دوم از دومین دوره لیگ استانی ووشو بانوان قم با حضور ۱۲ تیم در بخش ساندا و ۹ تیم در بخش تالو در ۴ رده سنی، شامگاه جمعه در خانه ووشو استان قم برگزار شد و دختران ووشوکار با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقات که به صورت تیمی برگزار می‌شود و نتایج مسابقات اوزان مختلف و همچنین مسابقات تالو و ساندا تعیین کننده تیم برنده در مجموع همه رقابت‌های برگزار شده است در بخش نونهالان تیم فریاد توانست ۶ بر ۲ پرسپولیس را شکست دهد و اسطوره ۵ بر ۳ برابر فریاد به پیروزی رسید.

در رده سنی نوجوانان، تیم اسطوره ۴ بر ۳ از سد تیم فریاد عبور کرداما فریاد با وجود این شکست یک پیروزی ۵ بر ۲ در این رده سنی برابر پرسپولیس را به دست آورد. در رده جوانان، فریاد ابتدا ۴ بر ۳ پرسپولیس را برد و اسطوره ۶ بر یک از سد همین تیم گذشت.

در مسابقات رده بزرگسالان، فریاد ۴ بر ۳ از سد پرسپولیس گذشت و سپس تیم اسطوره را ۵ بر ۲ مغلوب کرد تا گزینه اول قهرمانی در این مسابقات لقب گیرد. هیئت ووشوی استان قم تلاش کرده است با راه اندازی لیگ‌های باشگاهی مردان و زنان، ووشو را در قالب باشگاه‌ها توسعه دهد.

هفته گذشته لیگ ووشوی مردان اولین هفته خود را پشت سر گذاشت و این هفته نیز لیگ ووشوی زنان آغاز شد. هیئت ووشوی استان قم به دنبال توسعه ووشو در بخش پایه و افزایش مسابقات برای ووشوکاران به منظور بالا بردن تجارت بازیکنان در راه حضور در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcirzav.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما