دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 81246
منبع : خبرگزاری فارس

برپایی نمایشگاه‌های عکس مستند و پرتره خیابانی

قم نيوز : نمایشگاه گروهی عکس چارچوب با محوریت عکاسی مستند و نمایشگاه عکس با محوریت پرتره خیابانی پذیرای علاقه‌مندان هنر عکاسی است.
برپایی نمایشگاه‌های عکس مستند و پرتره خیابانی
برپایی نمایشگاه‌های عکس مستند و پرتره خیابانی
به گزارش قم نیوز نمایشگاه گروهی عکس چارچوب با محوریت عکاسی مستند از دریچه نگاه ۴ عکاس شامل بانو صادق منش، سمیرا حاجی ده آبادی، زهره خانی، بیتا جوشقانی به سرپرستی حجت عطایی از 26 تا 28 مرداد ماه برپا شده است.

آثار به نمایش درآمده شامل 25 فریم عکس در ابعاد ۵۰×۷۰ از عکاسی با محوریت عکاسی مستند و مقوله نگاه نمایشگاه به شغل نجاری در بازار کهنه قم و با هدف توجه به مشاغل در راه فراموشی ازجمله خراطی و نجاری است.

علاقمندان به هنر عکاسی برای بازدید از نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 21 می‌توانند به نگارخانه شهید آوینی واقع در بلوار جمهوری نبش کوچه ۲۸ مراجعه کنند.

 
برپایی نمایشگاه عکس با محوریت پرتره خیابانی

تعداد ۲۰ قطعه عکس۵۰×۷۰ ساره سپهری‌نژاد با محوریت موضوع پرتره خیابانی اما به سبک متفاوتی از ویرایش از 26 تا 30 مرداد ماه در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهید فاطمی، بین کوچه 10 و 12 به نمایش گذاشته شده است.
 


بخشی زیادی از عکس‌های این نمایشگاه مربوط به پرتره زوار خارجی هندی، پاکستانی و عرب است که به اماکن مقدس قم آمده‌اند و بخش دیگری مربوط به پرتره ایرانی‌های ساکن این شهر مقدس است.

این پرتره‌ها با وجود سبک خیابانی بودنشان در سبک ویرایشی خود به طور کامل به یک شکل ویرایش شده‌اند و پس زمینه‌ها حذف و جایگزین آن یک پس زمینه ساده قرار گرفته و در آن نوردهی منطقه‌ای با افکتی اغراق گونه اعمال شده است.

علاقه‌مندان صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 20:30 می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaiuna.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما